Ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Debster84, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden,

Ik ben begonnen met ovulatietesten...
    Is het zo dat je elke dag wel een vaag tweede streepje kan hebben of betekend dat je ei er dan ergens wel aan zit te komen en elke dag het streepje donkerder kan worden??? of hoe werkt zoiets de 1 zegt dit en de ander dat wat zijn jullie ervaringen?? en misschien foto's erbij voor degene die er ervaring mee hebben en kunnen laten zien hoe hun testen waren???

Alvast bedankt!

Groetjes!

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Hoi hoi!

Ik ben ook deze maand gestart met testen. Zal de foto's voor je bijvoegen:

http://i55.tinypic.com/w14ffr.jpg
    http://i54.tinypic.com/2zeh749.jpg

De laatste is bijna positief! Je test dus iedere dag, en iedere dag dat je dichterbij je ei komt wordt het 2e streepje ietstjes donkerder. Wanneer het streepje even donker is of zelfs donkerder komt je ei binnen 24-36 uur!

Hoop dat je het zo begrijpt? ;)

3. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Het verschilt heel erg per persoon en volgens mij ook per soort test. Bij mij liep het streepje namelijk niet elke keer op. Door de onregelmatige cyclussen deed ik nogal veel testen per ronde. En die gingen van wit naar lichte streep, iets donkerder, dan weer wit enz.... Bij mij werd het in de 1e ronde (met ovutesten) van de 1 op de andere dag een knaltest. Bij vorige ronde liep het wel langzaam op, maar dat waren ook weer andere testen, dan de ronde ervoor.

Voor een foto van mijn knaltest, kan je kijken in mijn album.

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Oh ik zie nu dat er maar 1 foto in staat. Komt natuurlijk door de server problemen. Maargoed je kan in ieder geval zien hoe de knaltest eruit ziet.

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    in mijn album staat wel een foto :)

6. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Toen ik een positieve test had, nam de sterkte van het streepje de dagen erna verder af tot hij op een gegeven moment helemaal wit bleef.

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb er geen foto's van, maar mij was er elke dag wel een heel licht streepje te zien: de ene keer duidelijker dan de andere. Liep dus niet op ofzo. Maar toen hij echt positief was (ik had al bijna de hoop opgegeven, hahaha) was ie echt een stuk donkerder dan het controlestreepje.

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    hoi hoi,

Hier ook een onervaren ovutester. Ik heb een cyclus van 58 dagen achter de rug, dus om geen risico's te nemen ook ovutesten aangeschaft.
    Ik werd eindelijk op 27 sept t/m 5 okt ongi. Op woensdag 6 okt alvast de eerste ovutest gedaan uit nieuwsgierigheid. Donderdag en vrijdag niets gedaan ivm beide energieloos...haha. Dus gisterochtend rond 11 u een ovutest gedaan, wel een teststreepje maar nog niet zo heel donker (iets lichter dan controlestreep). Wel gezellig gedaan, maar niet dat ik daar zwanger van kan raken :)-> als jullie begrijpen wat ik bedoel). Vanmorgen weer rond 11 u een test gedaan en deze leek op die van gister. Nu begon ik vlak daarna met afvegen (sorry:)) weer glibberig aan te voelen en dacht ook nee, niet nu mijn slijmdraad (wederom sorry:)) waarvan ik altijd denk/dacht dat dat mijn eisprong is. Gelukkig wel geklust daarna, maar ben er natuurlijk niet gerust op. Om 15.30 u nog maar een ovutest gedaan en nu heb ik bijna geen teststreep :(. Kan dat zo variëren (op 1 dag) of moet ik er vanuitgaan dat ik mijn eisprong toch heb gehad zonder een duidelijk positieve test. Als ik beide testen vergelijk met die van jullie of volgens de beschrijving dan waren ze echt niet positief :(.
    Ben bang dat ik mijn eisprong heb gehad en met 1x klussen (nu dan, wil morgen natuurlijk weer testen en klussen ;)) te laat ben...
    Sorry, het is een heel verhaal geworden.

groetjes,
    Moontje

Deel Deze Pagina