Mag ik juichen? Op de bewerkte foto zie je het het beste, het is namelijk zo licht dat het nauwelijks op de foto te krijgen is
Nou dat is het lastige, dat weet ik niet! Als ik naar mijn vorige maanden kijk ben ik 8 dagen over tijd, maar ik heb vorige week pas mijn ei gevoeld Een paar testen gedaan en telkens waren ze negatief, tot vanmorgen die 2 voor 5 ineens een lichte streep gaf en daarna de dipstick ook.
Voor 8 dagen overtijd vind ik ze vrij licht. Weet je zeker dat je ovulatie vorige week was? Heb je dat getest? Ik zou over een paar dagen nog eens testen, dan zouden ze wel duidelijker moeten zijn! Spannend! Succes!
Nee ik gebruik nooit ovulatietesten, want ik voel mijn ei altijd luid en duidelijk En op de tijd dat hij er zou moeten zijn voelde ik niks en vorige week voelde ik het wel echt duidelijk. Dus ik denk dat hij ineens later was dan normaal...
Als je vorige week oas je ei hebt gevoeld ben je dus niet 8 dagen overtijd Voor een week voor nod vind ik het streepje wel duidelijk! Spannend!