Hallo allemaal, Even een vraagje want ik word een beetje gestoord van allerlei tegenstrijdige verhalen op het internet. Momenteel zit ik in ronde 4 voor een kindje. Deze maand ovulatietesten van de action gebruikt, keer op keer negatief, er stonden geen streepjes in t midden van het afleesvenster maar helemaal links of rechts. Ik vertrouwde het niet helemaal en vanochtend maar clearblue testen opgehaald, deze was direct positief. Volgens mijn berekening zou ik gister mijn ovulatie moeten hebben gehad, cyclus 28 dagen, vandaag cd 15, dus wat ik me afvroeg, is mijn eisprong nu nog niet geweest zolang er een smiley in beeld staat bij cb testen? Of kan het zijn dat ik mijn eisprong al heb gehad gister bijvoorbeeld? Mijn vriend komt pas vanavond heel laat thuis en ik zou echt zwaar balen als ik net te laat ben doordat die rot testen van de action niet goed zijn. Alvast bedankt
Of je lf is korter. Een eisprong op cd 14 is een gemiddelde. Als je nu een positieve test hebt is 24-48 na de piek je eisprong
Dus eigenlijk zolang je een positieve test hebt is je eisprong nog niet geweest? Pas als hij weer negatief is is je eisprong geweest?
Je ei springt binnen 24-48u na je positieve test. Dus ook al is hij straks negatief dan betekent dat niet meteen dat je eisprong is geweest.
Ik heb ook een cyclus van 28 dagen. Mij eisprong is echter pas op dag 16-17 met een lf van 11-12 dagen . Als er vandaag een smiley staat zal je eisprong op dag 16-17 zijn
Zojuist weer een test gedaan en hij is alweer negatief. Maar als we vanavond goed ons best doen is er dus best een kans dat ik zwanger kan worden deze maand?
Wat een opluchting haha. Gister geen sex gehad, zaterdag voor t laatst dus begon me al een beetje zorgen te maken. Gister namelijk vruchtbaar slijm gehad maar negatieve test van de action. vanochtend met de cb test meteen positief en omdat ie net alweer negatief was was ik een beetje bang dat ik net te laat was. Wil natuurlijk elke maand optimaal benutten
Je ei sprongt pas 1-2 dagen na je posi ovu test Vanavond dus ff lekker van bil D) en desnoods morgenavond nog een keer. Maar met vanavond zit je al goed hoor