Hoi allemaal vandaag was mijn ovulatie test positief Yes dacht al dat ik het niet mee zal maken. Het is wel raar want het is al mijn 22e dag Wie van jullie heeft dit al eens een keer mee gemaakt : Je twijfelt toch steeds meer aan je lichaam Morgen naar de gynocloog voor een derde samenlevingstest. Houd jullie op de hoogte. Groetjes van boerinnetje.
Ik ben soms ook super laat. Laatste poging ging nog maar net door. Succes met de samenlevingstest (3x is scheepsrecht toch). Knuffie!
Hallo, Ik was op dag 19 in het ziekenhuis en toen had ik pas een eitje van 19 mm. dus dat houdt in dat ik die hele week moest klussen omdat waarschijnlijk mijn eisprong dan ook is geweest. Nu zit ik inmiddels op dag 33, maar ja wanneer moet ik testen? Ik weet het zelf af en toe echt niet meer hoor. is heel moeilijk allemaal.
dit is normaal bij mij ligt ie altijd tussen de 17de en 24ste dga. maar dan verschuift je ongi datum ook natuurlijk.
hoi ik had ook met clomid mijn eisprong op dag 24/25 wisselde een beetje maar het kan wel succes met klussen
Hoi hoi. Ben bij de gynocolog geweest en de zaadcellen waren zeer leventig heb ze zelf ook mogen bekijken. Mooi gezicht hoor! Het slijm was ook van goede kwaliteit net zoals de foto op de site haha. Dus een flinke plus voor ons. Eindelijks goed nieuws dus. Ik ben zoooooo blij als een klein kind dat een kadootje krijgt Groetjes van Boerinnetje.