Eisprong pijn normaal?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Soit, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb vaker dat ik mijn eisprong best goed voel, pijnlijk eigenlijk, kramp, felle steken, lage rugpijn. Duurt een kwartiertje max en dan is het over...

Gisteravond dacht ik toevallig nog dat ik dat de laatste maanden niet meer had gevoeld. En plots een uurtje daarna :cool:... Pijn! Ik heb nog nooit zoveel last ervan gehad, moest dubbelgevouwen op de bank liggen tot het weg ging...

Is dit wel normaal dat het zo' n pijn doet? Hebben meer vrouwen dat hier?

Groetjes Soit

2. bengelke

bengelke Bekend lid

Feb 21, 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey, ik heb er ook last van, maar dan wel 3 dagen, niet zo pijnlijk als jij zegt, ongeveer even pijnlijk als het doorkomen van mijn regels. Eerst een zeurderig gevoel, en dit wordt pijnlijker, tot denk ik mijn eisprong effectief er is en dan is dit weg. Ik pak dan wel meestal een dafalgan of zo, om niet te veel pijn te hebben als ik moet werken of zo.
    ik beschouw dit echt wel als een voordeel, je weet heel goed wanneer je ei is geweest, als mijn cyclus eens wat langer is weet ik dat dan al.
    Ik denk dat dit wel normaal is, en je hoeft er je geen zorgen over te maken, sommige vrouwen hebben het, andere niet.
    groetjes

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mijn eisprong is ook duidelijk voelbaar.. maar geen heftige pijn... wel meerdere dagen last van

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    2,231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi soit,

Ik voel mn ei ook heel duidelijk, soms ook zo erg dat ik helemaal krom loop of echt moet liggen!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Het is voornamelijk het groeien wat de meeste dames zullen voelen. Waaronder ikzelf dus ook. De ene maand is het te doen en de andere maand weet ik echt niet meer waar ik met mezelf naar toe moet. Als de echte eisprong is geweest is de pijn ook weg.

6. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ei was het niet... maar de pijn herken ik wel... het was altijd rond de sprong en heel erg vervelend.. een paar keer heb ik het gehad dat ik zwetend van de pijn op de grond van de badkamer lag...

7. Soit

Soit Niet meer actief

Ok dank jullie, het is dus wel normaal. Ben iig niet de enige. Gerustgesteld :)

8. Amelien

Amelien Bekend lid

Apr 4, 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik voel het ook altijd. De ene keer is het pijnlijker dan de andere keer. Ik had 2 dagen terug mijn eisprong. En heb ook dubbelgevouwen in mijn bed gelegen van de pijn.

9. Soit

Soit Niet meer actief

@ amelien; beetje hetzelfde verhaal dus...

Wat ik me nog wel afvraag: wat doet er dan zo'n pijn? Dat het eitje springt, of rijpt??

Die erge pijn duurde nl maar een kwartiertje ofzo, en daarna helemaal geen pijn meer gehad....

Weet iemand dat???

10. Elines

Elines Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,252
    1
    36
    Holland
    Ik voel mijn eisprong altijd en meestal is het wel pijnlijk. Afgelopen keer was het enorm pijnlijk. Ik lag in bed, met mn benen opgetrokken en de tranen stonden in mn ogen. Toch maar paracetamol gepakt en daarmee in slaap gevallen. Volgende ochtend nog steeds pijn. Nog nooit zoveel ei-pijn gehad. Toeval of niet, deze ronde was ik wel zwanger :D Een goed ei dus haha

Share This Page