Gelukkig, hoe is het ermee? hier alles rustig......voel niks bijzonders ofzo....... Ondanks we pas hadden afgesproken onze wens voor een 2e even uit te stellen, ben ik er nu toch wel mee bezig......pffffff
He, zie nu pas dat je een bericht gepost hebt. Het gaat goed, ben blij dat ik morgen een dagje weg ben en van de week gewoon moet werken, gaan de dagen tenminste wat sneller. Ik voel helemaal niks bijzonders. En hoe voel jij je? Over 4 dagen is je NOD zie ik, spannend zeg! Wanneer ga je testen?
Zeker ben je optijd! Je eitje springt als je de pijn voelt..... en, zeker zo'n 6 uur erna ben je nog vruchtbaar! Wel, heb je de meeste kans op een jongentje omdat die snellere zwemmers zijn.
@ Gelukkig : Mijn nod is de 25e .. en ik vraag me dus ook af of je ook te laat kan klussen.. want ik heb ook niet voor de eisprong geklust.. ( omdat ik niet verwacht had dat ie kwam) Dus spannend !! ben benieuwd !! Heb je nog niet getest .. ??
Nee, heb nog niet getest. Ga echt pas de 26e testen, als dat dan nog nodig is!!! Heb wel nog 1 sesitest hier liggen, en moet me dus echt inhouden niet nu al te testen! Had vandaag na het plassen met afvegen veel slijmverlies. Lijkt ook wel of het rond me baarmoeder beetje zeurderig aanvoelt. Maar dit heb ik (volgensmij) elke maand! Verder voel ik niks. En jij al getest? Voel je wat?
Ja ik heb eer gister getest maar naturlijk negatief.. was ook te verwachten .. wij hebben nu voor genomen om woensdag te testen .. nog even kijken of die het al voor de kerst aan geeft !! Wat goed van je .. dat je niet gaat testen vooor je nod !!
Ja, ik teste normaal ook al voor me NOD hoor, maar vond het op den duur zonde worden van het geld. Was toch steeds negatief. Nu probeer ik dus na NOD te testen. Maar voel je wat? En hoelang zijn jullie nu bezg?
Ik heb sinds sept de pil helemaal laten staan... en daarna 1x ongesteld geworden... dus als hert nou raak zou zijn..vindik op zich nog best snel .. Tjhaa ik weet niet zo goed wat ik voel .. ik ben wel erg moe .. en voel dat er iets geberud in mn buik .. maar goed dat kan ik me ook onbeelden.. om dat ik het graag wil.. Wij hebben net trouwens wel besloten .. dat als het deze keer niet lukt dat wij wachten tot maart.. want wij willen anders graag nog op vakantie volgend jaar. en dan komt het net niet zo goed uit met vliegen enzo .. Maar hoop natuurlijk dat het dit keer al raak is .! Voel jij verder al iets dan .. ??
kan je klussen 1 dag voor ei en 1 dag na en moet lukken zwanger raken.zelf wij doen als test is posietief dan zelfde dag.2 keer gelukt en andere niet dus gewoon geluk.
hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Mijn banner klopt niet hoor, ik wordt op z'n vroegst morgen ongi..... Ik voel helemaal niks........dus zal wel gewoon ongi worden morgenof overmorgen..... en jullie?
Ook ik voel helemaal niks! Mijn banner staat op 28 dagen, maar als ik van me eipijn afga is me cyclus deze ronde 29 dagen, dus nog heel ff geduld hebben. Heb nog niet getest........en jij?
Vandaag nod.......had vannacht al een ''zeurbuik'' en verder geen kwaaltjes....dus denk dat ongi vandaag komt......
Jeetje wat klotuh! Ik weet hoe het voelt, elke keer die teleurstelling! Op onze dochter hebben we 13 maanden moeten wachten.....ik hoop dat 2010 je meer geluk brengt! Ik ben nog niet ongi........had voor ''de gein'' een ovu-testje gedaan en deze was meteen knalpositief......mijn tepels zijn ook ineens gevoeliger....al heb ik met mijn buik nog steeds het ide elk moment ongi te kunnen worden....pffffff
gefeliciteerd meid, echt super leuk, vooral omdat je op de eerste zo lang hebt moeten wachten! geniet ervan!
bedankt voor de felicitaties, lief. Ja, het dringt nu pas een beetje door.....wel een heeeeeeel mooi kerstcadeau! wanneer hebben jullie nod?