Eisprong pijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cindy84, 22 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Wie herkent dit gevoel? Zou dat de eisprong zijn?
    Ineens een erge buikpijn, kramp onder in mijn buik en een drukkend gevoel.
    Ik zei nog tegen mijn man; als ik nu 40 weken zou zijn zou ik denken dat ik ging bevallen.
    Na mijn zwangerschappen nog nooit zo heftig gevoeld, soms een steek ofzo. Maar tijdens mijn derde zwangerschap kreeg ik een hematoom en dan had ik ook plotselinge kramp, eigenlijk net zo als gisteren. Dat duurde een half uur lang en is heel intens.
    Mijn bevalling begon met 😭 20 weken en mijn zoontje overleefde dit niet.
    Daarna heel snel weer normale cyclus maar nooit meer die pijn ervaren. Tot gisteren dan.
    Herkent iemand dit als eisprong pijn?
    De dag erna niet meer zo pijn, maar wel nog dat drukkende gevoel van onder.

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik heb laatst eindelijk mijn eisprong weer gehad na
    11 jaar pil en 6 maanden ontpillen ..
    Ik had een knaltest en de uren erna liep ik werkelijk krom van de pijn!
    Een zeurende maar ook felle pijn.. Bij mij links onderin de buik,
    uitstralend naar de flank en onderrug.
    Gister ben ik eindelijk weer ongesteld geworden..(hoera!)
    Ook best last van maar niets vergeleken met de pijn tijdens de eisprong.
    Ik herken het dus zeker!

3. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik weet niet of het dezelfde pijn is.
    Maar afgelopen ronde heb ik voor mijn ei kwam (ver ervoor) onwijs buikkramp gehad.
    zo erg dat ik er voor naar de huisarts ben gegaan.
    die kon verder niks vinden dus die zei dat het met het groeien van het eitje te maken kon hebben.
    nu heb ik pcos en had ik afgelopen ronde heel veel bijna positieve ovulatietesten gehad voor dat ik de echte knaller had.
    Mogelijk dat mij eitje wilde groeien maar het nog niet helemaal lukte ofzo..?
    Die krampen waren bij bij alle keren in de ochtend en duurde zo'n 10 min. Waarbij het begon met een piek. Even zwakte hij iets af, en daarna weer heel erg. Daarna ging het weg.
    Een soort weeën inderdaad.

4. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ja ik heb dat ook vorige keer duurde t 4 dagen en toen sprong m'n eitje eindelijk!

5. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Dus gewoon een eigenwijs ei?
    Ik hoop het ik dacht eigenlijk dat mijn baarmoeder zo reageert vanwege bloedingen. En het zal niet best zijn als ik dat blijf houden want dan is de kans op een goede zwangerschap heel erg klein

6. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Helemaal met zekerheid weet je nooit wat het is.
    Maar het kan zeker van een (eigenwijs) ei zijn ja.
    toevallig ovulatietesten ofzo zodat je weet wanneer je ei komt?

7. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Dat is inderdaad jou eisprong ;)

Ik voel ze elke maand, drukkend gevoel inderdaad , zitte lopen lache doet Zeer , bij mij duurt paar uurtjes daarna is die pijn weg, precies 2 weken Later word ik ongesteld ;)

8. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Bij mij had ik die pijn op een zaterdag/zondag en geloof toen 2,5 week later pas ongesteld geworden, dus denk de laatste groei van het eitje. Op dit moment voel ik nog niks. Als ik die pijn heb doet zelfs een losse broek al pijn en lopen moet ik niet aan denken. Wordt er dan ook zo misselijk van altijd. Heb zelf sds (spastisch darm syndroom) en dat voelt echt heel anders aan als de laatste groei van het eitje.

Hopelijk is het snel raak!

Ps: mijn cyclussen waren gelijk normaal. 29 en daarna 32

9. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Dit dus ☺️

10. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Precies dezelfde omschrijving. Nu nergens meer last van. Ik denk dat dit gewoon een angstig eitje is geweest en gewoon niet wilde springen. Hahaha. Mijn cyclus is behoorlijk stabiel, dus ik verwacht over twee weken netjes mijn menstruatie.

11. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hier ook duidelijke pijn bij m'n ei,kan t precies zeggen en idd twee weken later m'n ongesteldheid verwachten,is bij mij sinds m'n zwangerschap daarvoor niet gehad ooit. Bij werkt er ook niks tegen,ja een paracetamol als t erg heftig word.

12. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Dat zou bij mij zinloos zijn. Zodra paracetamol gaat werken is het alweer dragelijk. Maar het was meer de angst dat ik weer een bloeding zou hebben. Als dit de eisprong was dan vind ik het helemaal prima en neem het zoals het komt, maar volgende x weet ik het en heb ik niet de angst

Deel Deze Pagina