Goede dag allemaal, Ik heb een vraag en voel mij er best onzeker door. Misschien kunnen jullie mij geruststellen etc. Ik en mijn vriend zijn bezig voor een brusje voor mijn zoontje van 2 jaar. Het is zo dat ik normaal cyclussen heb van 23/24 dagen met een LF van ongeveer 10 max 11 dagen. Mijn eisprong heb ik gehad om 10 juni (ik voel deze aankomen) ik ben nu dus volgends mijn cyclus 4/5 dagen overtijd. Ik heb nog nooit een langere cyclus gehad dan 24 dagen alleen toen ik zwanger was van mijn zoon ik heb woensdag nog een Kruidvat test gedaan maar deze was wit. Theoretisch gezien kan het eitje nog zijn ingenesteld (tot dag 12) maar wanneer zou ik dan nog een keer kunnen testen? Nu vandaag nu ik op dag 14 zit? Ik voel me hierdoor denk ik ook ontzettend emotioneel. ( geen idee hoe dit komt heb ik al een paar dagen) wat kan ik doen? Momenteel geen enkele tekenen van mijn ongi of komende ongi. Die ik altijd voel aankomen (zie de bui al hangen dan) Help! Dankjewel alvast voor jullie tijd en reacties!
Ik durfde vandaag niet te testen en met een reden. Ben helaas net ongi geworden. Gelukkig wat meer duidelijkheid nu 😊 Op naar de volgende ronde! Dankjewel voor je reactie!