Sinds ik voor het laatst "ongesteld" werd in mijn stopweek, heb ik de pil niet meer geslikt. Ik zit dus op dag 22 van mijn cyclus en ben pas 25 dagen met dat rotding gestopt . Nu voelde ik me vorige week niet fijn in mijn buik en heb vanaf zaterdag helemaal het gevoel alsof ik straks 3 weken ongesteld ga zijn. Mijn humeur is ontzettend wisselvallig en ik heb het idee dat al mijn emoties veel intenser zijn dan toen ik de pil nog wel slikte. Dit positief en negatief. Herkent iemand dit? Het klinkt wat gek hier misschien, maar het liefste zou ik ongesteld worden en me daarna weer normaal voelen...
zeer herkenbaar. je lichaam moet waarschijnlijk erg wennen aan je nieuwe hormoon huishouding na de pil. dus dan kan je allerlei verschijnselen krijgen, die lijken op zwangerschap. of wel hier ontpillen genaamd. Het enige wat zekerheid biedt is een test.
Heb jij dezelfde verschijnselen? Ik weet dat het voor iedereen anders is, maar ik zou zo graag willen dat dit over gaat. Ik test pas als ik een week niet ongesteld word denk ik. De kans dat het zwangerschapsverschijnselen zijn, is wel heeeeeeeel klein. Ik heb ook absoluut geen haast, maar dit is toch wel een lastige manier van door het leven gaan :S
jups, heel herkenbaar.. Vorige week had ik 2 dagen dat ik dacht dat mijn menstruatie al kwam.. Zo ineens was het weer voorbij.. Mijn humeur is ook flink achteruit gegaan.. Ik ben begin december met de pil gestopt en moet a.s. donderdag ongesteld worden.. Heb vanmiddag getest en die was negatief.. Dus denk niet dat het hier door een zwangerschap komt.. Maar wat het wel is? Geen idee.. Mm, hier heb je ook niet echt veel aan geloof ik haha..
Heus wel Roeltje Ik ben blij dat jullie het herkennen en dat ik niet gekker ben dat ik was. Waarom heb je zo vroeg getest? Ik dacht dat je dat op de dag (of juist wat later) moest doen wanneer je ongesteld zou moeten worden.
ja maar je kan ook 2 a 3 dagen voor die tijd testen.. Goed, het is niet ideaal.. Als je te vroeg test heb je meer kans dat het mis gaat en je alsnog ongesteld wordt.. Ik ben al een paar dagen flink misselijk, pijnlijke borsten, steken in mn liezen.. Maar test morgenochtend nog één keer, is deze weer negatief dan wacht ik af tot minimaal donderdag..
Ik ben ook nog zo groen! En dan weet je in elk geval waar die verschijneltjes vandaan komen natuurlijk.