voelen honden een zwangerschap aan??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waussie, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Hoi meiden

Aparte vraag hoor maar ik heb thuis 3 honden waarvan 2 mannetjes en 1 vrouwtje.. nu is het zo dat de 2 mannetjes zijn niet van me weg te slaan! De een gaat steeds op me liggen en de andere plaste zelfs over me voet heen! Het vrouwtje was vanochtend zelfs aan het loeien en zij is juist niet van me man weg te slaan.. nu is de vraag dus zou het mogelijk zijn dat ik misschien zwanger ben en dat ze zo reageren? Ik zit nu op week 5 van me cycles en ik ben meestal tussen de 4 en 6 weken.. dus wil nog niet testen.. meer mensen met ervaringen waarvan de dieren zich anders deden gedragen??

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik geloof er wel in dat dieren dat kunnen aanvoelen, al wil ik daarmee niet zeggen dat het automatisch betekent dat je zwanger bent. Spannend, wanneer ga je testen?

3. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Nee ik ga daar ook niet gelijk van uit haha maar ik denk dat ik vrijdag pas ga testen want ben aankomende vrijdag 6 weken namelijk.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat kan zeker! Onze kat kwam steeds op mijn biik liggen en liep constant achter mij aan te mauwen. En toen bleek ik idd zwanger. Maar een test zal echt uitsluitsel geven ;)

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

De hond reageerde niet anders.
    Maar vooral mn ene kat was de eerste weken niet bij me weg te slaan.
    Zodra ik zat ging hij op mn buik liggen en spinnen.

Spannend vrijdag! Ben benieuwd!

6. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Leuk om toch te horen dat het toch kan! Maar ik wacht idd toch een testje af natuurlijk! Ik heb namelijk verder niet echt symptomen behalve af en toe beetje emisselijk

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend! Zal voor je duimen vrijdag.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Onze reu zit ook aan me vastgeplakt sinds ik zwanger ben. De teef doet niet anders dan anders.

9. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Dank je wel voor de reacties! Ben zelf ook benieuwd wat hier uit komt!

10. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik heb twee honden, reuen. De jongste van de twee is idd niet bij me weg te slaan, de andere doet gewoon zijn normale ding. Maar of het met de zwangerschap te maken heeft durf ik niet te zeggen. Blijft nog even spannend dus. Ik duim voor je.

11. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wacht het ook netjes af ben wel benieuwd hoor vooral na 3 jaar lang hoop je wel een keer op een positieve test!

12. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Toevallig onze hond ook, teefje, altijd wel erg op mij gericht. Maar als vriend thuis is vaak juist bij hem.
    Sinds ik zwanger ben plakt ze aan mij. Soms duwt ze vriend ook echt bij mij weg. Toch het idee dat ze het merkt. Of het is echt heel toevallig.

Toen schoonzus zwanger was van de 2e bleef ze daar ookerg bij hangen (daarvoor juist nooit). En met hun 2e heeft mijn hond ook een erg goede band. Blijft veel bij de kleine in de buurt. Erg apart maar toch mooi om te zien

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hier was het echt hele duidelijk een verandering bij ons teefje. En eigenlijk al gelijk vanaf de terugplaatsing. Ze bleef me maar aan het aanstaren en wat echt opviel was dat ze tijdens het wandelen heel beschermend werd. terwijl je normaal elke hond zo maar in de buurt kan laten. Ze kreeg ook echt steeds meer puppy gedrag om het zo maar te omschrijven dus bij je op de bank willen liggen, graven in de tuin en van die grapjes. Echt totaal andere hond opeens, heel gek maar ja ze had wel gelijk gelukkig

14. Sambabal

Sambabal Actief lid

4 nov 2015
    109
    17
    18
    Vrouw
    Rotterdam
    Onze reu is continu in mijn buurt als ik thuis ben, het gaat zover dat ie vanaf begin zwangerschap ook in onze slaapkamer wilt slapen. Heb zn mand dus verplaatst. En snuffelt vanaf t begin ook graag aan mijn buik. Dus ja ik denk van wel!

15. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Wauw als ik jullie verhalen zo hoor heb stiekem toch wel beetje hoop haha! Maar grappig ook hoe dieren daar zo op reageren! Haha

16. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier zelfs last van de kat van de overburen. Die bleef voor onze deur staan en als hij binnen kwam ging hij op mijn buik liggen. Elke dag bleef hij uren miauwen voor onze deur totdat hij bij mij mocht liggen.
    Dachten eerst dat het een zwerver was maar bleek gewoon in de straat te wonen. Of hij nou zo aangetrokken werd tot mij door de zwangerschap weet ik niet maar na de geboorte is hij nog maar een enkele keer langs geweest

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb 2 katten (een poes en een kater) maar beide geven er niets om dat ik zwanger ben, haha. Ik heb er toen nog expres op gelet maar ik kon geen enkel verschil merken.

Ik geloof wel dat katten en honden het kunnen ruiken, maar of het ze iets boeit is een tweede :p

18. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Onze hond boeit het geen fuck :')

19. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Haha die heb je natuurlijk ook he!

20. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn katten deden ook niet anders tot nu toe, nu pas komt m'n kat op mijn buik liggen maar daar blijft het dan ook bij

Deel Deze Pagina