Start van het tweede avontuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stretchfield, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Hoi hoi,

ik wil het allemaal even kwijt aan iemand en aangezien ik de vorige keer veel steun heb gehad aan iedereen hier, wil ik het graag weer met jullie delen. In mei 2015 ben ik gestopt met de pil, daar begon ons eerste avontuur. Ik raakte meteen zwanger en ben nu trotse moeder van een kleine meid (nou ja kein... is ook al weer 1). En vorige week zijn we dan ook begonnen met het tweede avontuur, in de hoop dat ons een tweede kindje is gegund. Ben nog maar paar dagen gestopt met de pil maar kan nu al niet meer wachten tot het moment daar is dat we een positieve test in handen mogen hebben. Ik ga weer lekker rond lezen op het forum en lekker mee turen bij de testen. En wie weet horen jullie snel van mij.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Welkom terug meis!
    Hopelijk is het snel raak voor jullie!

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Leuk dat jullie er weer voor gaan!! Wat is dat toch altijd weer spannend he! En wat fijn dat we dit forum hebben, want het nergens kwijt kunnen is ook geen optie :) Succes! Hopelijk weer een snelle treffer!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom terug, wat een spannende tijd weer! Hopelijk is het weer snel raak. :D

5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Heel veel succes!

Deel Deze Pagina