Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie mening over de geslachtskalender die in de menubalk staat. Bij ons is het twee keer uitgekomen. Volgens de kalender moeten wij 2 meiden en 1 jongen hebben, het zijn dus 3 meiden geworden. Hebben jullie wel eens rekening gehouden met de maand van zwanger worden ivm geslacht van de baby (volgens de kalender) en een maand overgeslagen of zo? : : Groetjes Miranda.
Bij mijn eerste zoon klopte hij en bij mijn 2de zoon niet .en volgens de kalender nu zou ik een meisje moeten krijgen dus ik ben benieuwd
hoi, ik heb nooit een maand overgeslagen vanwege de geslachtskalender, maar volgend de kalender zou ik een meisje krijgen, wat ik wel heel erg leuk zou vinden een jongetje ook hoor) ik heb al veel mensen gehoord bij wie de kalender klopt..
Nou ik heb 2 meiden maar zou volgens de kalender 2 jongens krijgen, in mijn geval klopt er dus niks van. Ik geloof er ook niet in, als je een beetje hebt opgelet bij biologie weet je dat het geslacht afhankelijk is van de 23e chromosoom van de zaadcel.. Enneh..hoe moeten die zaadcellen nou 'weten' welke maand het is en (nog idioter) hoe oud de vrouw is.
Sorry hoor maar als je een maand zou overslaan vanwege de uitkomst van de geslachtskalender Ik denk dat ik maar niet hardop zeg wat ik daar van vind.... Elmo
^^ Haha, daar sluit ik mij bij aan! Bij mij klopte het trouwens niet, het is altijd een 50/50 kans hè.
wij zouden een jongen moeten krijgen, maar we krijgen een meid... tis gewoon een grappig iets dat het er is, maar niet iets waar je geloofwaardigheid aan moet geven omdat het natuurlijk wel een heel grote kans is dat die uitkomt 50% als er mensen zijn die om die reden een maand over zouden slaan.. wbt behoud ik me ook van commentaar maar er zullen er genoeg zijn die zo stom zijn daarin te geloven en daar ook rekening mee te houden wbt het "klussen"
't is dus wel duidelijk hoe jullie erover denken. Wij zijn ons kindje tijdens de laatste zwangerschap verloren, het maakt mij dus echt niet uit wat het een evt. volgende zwangerschap zou worden. Alles is welkom: meisje of jongen. Als het allemaal maar goed gaat. Wilde alleen maar weten hoe anderen over de kalender denken. Niks mis mee toch?
ik hou die kalender ook in mijn achterhoofd zo van als ik deze maand zwanger ben dan zou het een meisje zijn. maar natuurlijk weet ik dat het even goed een jongen kan zijn maar het is iets waar je wel mee bezig bent. ook zou ik nooit een maand overslaan omwille van het geslacht van mijn baby! als je al eens bijna 3 jaar probeerd maakt dat zeker al niks meer uit.in het begin had ik wel zoiets van ik zou graag een meisje willen ( een jongen was ook meer dan welkom hoor) toen ik samen met mijn moeder de kalender bekeek hebben we heel de familie uitgepluist en iedereen klopte hoor maar zoals jullie ook zeggen het is 50/50 he!
Zeker niks mis mee! Mijn reactie was alleen een reactie op je vraag of iemand er wel eens rekening mee gehouden heeft. Ik ben blij dat de meeste reageren zoals ze reageren Rekening houden met het eventuele geslacht vind ik echt TE ver gaan.
Gelukkig maar, ik houd er zelf ook geen rekening mee hoor. Ben alleen heel benieuwd naar voorspellingen, dus ook pendelen. Je hebt altijd 50% kans op een juist antwoord. Laat de natuur maar lekker zijn gang gaan!
Ja, das mijn ding ook ja...Laat de natuur zijn gang maar gaan (voor zover dat kan dan ). Zwanger worden is al heel wat...de rest is in mijn ogen dus echt bijzaak. Ik snap je interesse zeker wel hoor...heb zelf ook gekeken. Alleen is het bij mij een randgevalletje....dus we zullen zien.
Plannen vind ik ook wel ver gaan, maar een lichte voorkeur is toch niet zo gek? Wil niet zeggen dat je met het andere geslacht niet blij bent. Ik heb er een topic over geopend.
Het "er om laten" of "extra blij" zijn als het is wat je had gehoopt is inderdaad een groot verschil. Dat bedoel ik dus eigenlijk ook.... inmiddels al in je topic gereageerd
Bij mij klopte het wel, en bij mijn zusje ook bij allebei haar dochters, misschien puur toeval maar wel grappig. Ik kijk er ook zeker niet naar, spring een gat in de lucht als ik zwanger ben en het ook blijf. Dan maakt het voor mij niet uit of het een jongen of een meisje wordt. Oke een voorkeur heeft iedereen denk ik maar daar wordt niet over gesproken.
Welke leeftijd moet je aanhouden van jezelf? Ik bedoel het moment van zwanger worden of het moment van bevallen? Staat er niet bij volgens mij.