Hallo dames, ik kon het niet laten om op 10dpo te testen. Al een week het idee dat het wel eens raak kon zijn. En ja hoor een licht streepje. Zien jullie ook wat? Nu hopen op een plakker. Zo spannend!
Wouw wat een duidelijke oploop al, gefeliciteerd ♡ wat heb je een pad bewandeld voor dit kindje...ik duim keihard voor een plakbeebje
Zo spannend dit. Durf nog niet echt blij te zijn, zo bang dat het weer mis gaat. Heb ook last van krampjes, dus dat maakt het ook niet beter.
Gefeliciteerd! Krampjes kunnen de groei van je baarmoeder betekenen. Ik had zelf vanaf ei 3 weken lang een menstruatiegevoel en ik ben nu toch echt bijna 12 weken zwanger
Gefeliciteerd! Mooie oploop. Die krampjes zijn ook hier herkenbaar, heb ze tot een week of 8 gehad... en zelfs nu ook nog af en toe!
Gefeliciteerd! Spannend hoor! Je hebt er ook al een heel traject opzitten helaas zie ik in je onderschrift. Hopelijk blijft deze zitten!
Ziet er goed uit tot zover! Voorzichtig gefeliciteerd! Menstruatiekramp is dit termijn heel normaal... maar snap dat je, vooral tot je NOD, wel wat meer spanning voelt!
Oooooh ik gun iedereen een babytje, maar als ik jou onderschrift lees dan gun ik het jou een beetje meer ❤️
Dan hoop ik dat het er inderdaad allemaal bij hoort. Ik kan ook niet wachten tot dat die eerste 12 weken voorbij zijn. Kan het nog niet echt geloven en ben zo bang dat het weer mis gaat.