Hallo allemaal! Ik zit er aan te denken om de volgende ronde te gaan starten met tempen. Als ik dat vol houdt Ik zit nu op cd 24 en had vanmorgen voor de nieuwsgierigheid getempt om 8 uur toen ik wakker werd.... 37.0 gaf ie aan... Is dit te laat op de ochtend? Of moet het vroeger op vaste tijden? Groetjes Cyntje78
het maakt niet uit op welke tijd je het doet als je elke ochtend maar op dezelfde tijd temp.. dus als je nu 8 uur hebt getempt zou je dat morgen ochtend weer om 8 uur moeten doen.. het kan een keertje wat vroeger of iets later maar dan is je temp wel minder betrouwbaar. als je zeker weet dat je eitje is geweest dan weet je dat rond de 37 je temp is na je eisprong. heel veel succes!
Dank je voor je uitleg Marijee... Maar is 37 niet wat hoog? Als ik zo vergelijk met kaartjes van anderen... Ik vertrouw mijn thermometer niet helemaal.... een digitale, pas nieuw van de Hema... Dat ding zit nog geen 3 sec in mn achterste en is dan al klaar met meten kweet niet hoor....
Neuh, ik zie juist heel vaak een temp van rond de 37 graden na de eisprong hoor. Ik temp elke dag om half 7 / 7 uur, ook in het weekend en mijn thermometer is ook zo klaar hoor .
Ik heb een Braun en die is ook zo klaar. Een verademing vergeleken met mijn oude kwikthermometer die ik eerst gebruikte Mijn na-eisprong temp is ook rond de 37 graden.
Ah oké... vanmorgen was ie 38.9 Ik hoop dat ik een beetje in het temp ritme kan komen voor de volgende ronde want ik verwacht ongi te worden. Bedankt voor jullie reacties! Groetjes cyntje78
@cyntje.. zoals de andere ook al zeiden ligt mijn temp ook meestal rond de 37 na me ei.. maar bedoelde je niet dat je temp vanochtend 36.9 was? want 38.9 is flinke koorts Liefs xx