Volgens mij ik mijn eisprong gehad gister. Ik vloeide wit niet draden trekken, maar wel wit vocht erbij. Nu denk ik dat het toch wel te vroeg is geweest, maar ja veder nog geen spoor van pijnlijke borsten enzo wat ik normaal wel heb maar baal er wel van want niet zo veel geklust van de week allebij heel druk weer een ronde voorbij. Die pijnlijke borsten beginnen al ruim van te voren bij mij. Weken voordat ik weer ongie moet gaan worden. Nou ja misschien kan het nog Morgen maar weer flink aan de klus. Het gaat soms wat moeilijk wegens ons werk hij draait wel veel rara diensten. Ik baal hiervan!!!!!!!!!!!!!! Sorry moest het even kwijt. Groeten jennie72
Volgens mij is die afscheiding een voorbode dat je eisprong er aan komt hoor, misschien is het nog niet te laat? Wanneer mogelijk gewoon door klussen hoor, klinkt mij niet als een eisprong.
Hai Zorra moet haast wel een eisprong geweest zijn had ook pijn in mijn zij. Maar ja wat dan wel is weet ik ook niet. Het was witte vloed. nu dan wachten maar weer. groeten jennie72
Kan het niet nog zaad van je man zijn? Steken in je zij hoeft natuurlijk niet altijd perse een eisprong te zijn, kunnen ook je darmen of je nieren geweest zijn. Maar jij voelt dat natuurlijk het beste aan, ik voel mn eisprong nooit dus zou niet weten hoe dat voelt. Maar voor de zekerheid zou ik gewoon door blijven klussen, je weet maar nooit....
Misschien heb je hier iets aan. http://www.stilverlangen.com/manvrouw/s ... neming.php ik hoop dat je eitje nog moet komen. Hoor ik heb soms wel 5 dagen voor mijn eisprong echt heftige steken in mijn zij!. En anders duimen dat het toch raak is geweest Succes
Spijkervrouwtje bedankt voor de link erg handig ja. Ik heb toch het gevoel dat hij al geweest is. Maar mijn Hubbie weerkt de hel week in de avond en ik ook, En ook sochtens werk ik dus lastig met klussen. maar ja we zien wel weer ik hoop dat het toch voldoende is geweest.!!! Anders weer op naar de volgende ronde.Helaas. groeten jennie72