Misselijk van zwangerschap of buikgriep?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anoniem666, 29 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem666

11 nov 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanwege helaas aanhoudend bloedverlies tijdens mijn prille zwangerschap wordt mijn bloed regelmatig gecontroleerd, tot nu toe loopt die zeer goed op. Verdubbeling elke 40/42 uur.
    Afgelopen maandag was de waarde 6571.

Ik ben vandaag 5w3d.

Mijn darmen zijn al volledig van streek voor de positieve test.
    Nu ben ik sinds gisteren ook weeeig in mijn maag/bovenbuik en zojuist werd de misselijkheid zo erg dat ik het niet meer hield, dus kokhalzend boven xe wc pot maar er kwam niets en daarna verdween de misselijkheid weer, maar nog geen 10 minuten later is het er weer.

Omdat ik ook licht verkouden ben denk ik eerder aan een buikgriep (alhoewel ik al niet meer weeeig ben geweest sinds de basisschool) omdat ik dacht dat je met een zwangerschap niet dat weeeige gevoel krijgt maar gewoon misselijk bent?

2. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik was bij mijn eerste zwangerschap niet weeïg maar meteen misselijk. Bij mijn tweede zwangerschap ( miskraam) had ik helemaal niks en bij mijn derde zwangerschap ( miskraam) was ik vanaf 4 weken de hele tijd weeïg. Het kan dus echt daar door komen.

3. anoniem666

11 nov 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inmiddels geen weeig gevoel meer, af en toe nog wel een klein beetje misselijk maar alles verdween bijna toen ik had gegeten.
    Ben benieuwd of het morgen ook zo is, dat betekent hopelijk dan dat mijn hcg nog steeds stijgt!

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Voor mij voelde de misselijkheid van zwangerschap/ hormonen (heb het ook wel eens rondom eisprong) wel anders dan misselijkheid van een buikgriep. Kan het niet precies omschrijven ;), maar het was wel zo.

Bij een buikgriep vaak ook buikpijn en diarree en misselijkheid/spugen houdt meestal maar max 1-2 dagen aan. Vooral dat laatste (aanhoudend misselijk/braken) zou voor mij link met zwangerschap hebben.

Ik zou dus vooral denken, als je over een paar dagen nog steeds zo misselijk bent (en eventueel moet spugen) dan zal het wel van zwangerschap zijn.

Hoe dan ook sterkte, misselijk zijn is niet leuk!

5. anoniem666

11 nov 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje!

Ik voel me naast verkoudheid prima.
    Wel last van de darmen maar dat heb ik al 2 weken, dat was mijn eerste symptoom!

Geen buikpijn of iets dergelijks.
    Ik hoop dat dit kindje bij ons blijft, maar het bloedverlies maakt me verschrikkelijk onzeker!

6. Lula

Lula Lid

24 aug 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zowel een weeig (licht misselijk maar eigenlijk juist omdat je moet eten) als misselijk (dat je bij de pot staat en het mogelijk niet meer houdt) gevoel gehad tijdens deze zwangerschap (nooit gespuugd gelukkig), dus het kan zeker van de zwangerschap komen. Buikgriep houdt met 1 hooguit 2 dagen wel op.

7. anoniem666

11 nov 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds misselijk wat iets weggaat bij het eten van een crackertje, dus gok dat dit inderdaad van de zwangerschap is!

Deel Deze Pagina