Vraagjes!

Discussion in 'Zwanger worden' started by dromertje, Nov 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    2 vraagjes,

Vanaf wanneer kunnen vrouwen al iets van een zwangerschap merken?

Graag reactie van vrouwen die niets of erg weinig symptomen hadden voor hun zw test.

:D

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Toen ik 6 weken zwanger was pas ;)
    Dacht serieus dat ik ongesteld ging worden.

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Is heel verschillend maar over het algemeen komen de echte klachten pas tegen de 6 weken

4. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mee eens

5. hopefull

hopefull Actief lid

May 6, 2007
    418
    0
    0
    ik had helemaal geen klachten bij beide kinderen,
    ik durfde pas bij mijn zoon te testen toen ik al ongeveer 10 weken zwanger was
    en bij mijn dochter dacht ik alleen maar ik moet wel zwanger zijn, en die test bleef maar negatief, totdat ik er flauw van was en dacht ik test nog eenkeer en als die negatief is dan weet ik het niet meer en die test was heeeeeeeeeeeel lich tpositief, je moest hem tegen het licht houden om wat te zien :)

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik had alle 3 de keren totaal geen zw.symptomen....de 1e twee keer kwamen we er in het ziekenhuis achter dat ik al zwanger was....

en dit keer eigenlijk omdat ik 1 dag overtijd was en mijn bmm zo "raar anders" voelde.....

en pas later in de zwangerschap kreeg ik een "paar" kwaaltjes maar verder niets eigenlijk.... :D

7. Niet meer actief

ja ik merkte al vrij vlot dat ik me anders ging voelen,maar dan denk je toch al gauw "ik zal wel gewoon een griepj krijgen "ik had het warm en was hangerig,wou veel slapen....dat soort dingetjes...

8. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Erg vroeg in me cyclus van die ongi krampjes en gerommel in me buik/darmen....hoofdpijn en dat anders nooit hebben. En Heel opvallend steken in me liezen...gister getest..wat denk je? Zanger! ;)

9. Niet meer actief

GEFELICITEERD!hoe lang al denk je?

10. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    4 weken...

11. Niet meer actief

ja ik denk ik ook zoiets,heb 4 dagen geleden ofzo pas positief getest en drie weken geleden nog een bloeding gehad,die wel overduidelijk een innesteling was...maar de banner geeft nog even 7 weken aan,uitgerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie,en als ik bij een gyneacoloog ben geweest verander ik hem wel in de juiste lengte

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik had eigenlijk een dag of 4 voor mn nod al wel kwaaltjes. Ik heb er niet veel aandacht aan gegeven (waren op vakantie in amerika) dacht dat mn lichaam een spelletje was en dat die andere kwaaltjes wel door een jetlag kwam maar ik bleek toch echt zwanger te zijn. (helaas hielden na ruim 7 weken de kwaaltjes op en bleek ook dat toen had je hartje gestopt was)

13. Niet meer actief

funnyme wat rot voor je...hopelijk gaat het in de toekomst wel lukken

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Hi Dromertje,

Merkte er zelf heel weinig van. Was (en ben) alleen erg moe, maar dacht dat dat aan mijn werk lag. Pas nu ga ik het echt merken.
    Verbazing was dus ook erg groot bij de postieve test (voor nod)

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Ik had met 3 weken onwijze buikpijn.. had werkelijk geen idee dat t met de zwangerschap te maken had dacht dat ik ongi moest worden (Was altijd heel hevig ongi) met 3 weken en 2 dagen ook al (heel licht) positief getest.
    Maar das echt heel erg verschillend.

Share This Page