Hallo, ik zit erg met de volgende punten in mijn maag.... Morgen ga ik de huisarts bellen, maar ik wil ook jullie gedachten/advies horen. Op 7 mei voor het eerst positief getest (erg duidelijk). Tot op de dag van vandaag nog steeds erg duidelijke positieve testen! Op 11 en 12 mei roze/gelige afscheiding en vanaf 13 mei (nu dus inmiddels de 9e dag!) donkerbruine (bijna zwarte) afscheiding/vloei in mijn onderbroek....... Al de hele week wat buikpijn, vooral links onderin en bij drukte. Ik "voel" me niet zwanger en heb ook geen kwaaltjes... Vorige maand een miskraam gehad en die liet al vrij snel een negatieve test zien, maar qua vloei had ik toen ook donkerbruin/zwart alleen duurde dat maar 5 dagen.... pfff. Ben als de dood voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Overigens heb ik op 29 mei een echo bij de gyn gepland staan (vanwege zwangerschap), deze stond al. Maar er kan toch wel al een bloedtest ofzo gedaan worden of niet? Alvast bedankt voor jullie reactie. Groetjes, Emjee
Hallo, Heb je een negatieve test na een miskraam en daarna weer positief mag je ervan uit gaan dat het van een nieuwe zwangerschap is. Er zijn vele zwangere vrouwen die geen zwangerschapsverschijnselen, dit zegt niet dat het niet goed zit qua zwangerschap. Een bloedtest geeft het HCG aan en heb je dat ben je zwanger. Ik zie nu in je banner dat jullie het hartje hebben zien kloppen dus alles goed, dan wordt de buikpijn veroorzaakt door het groeien van de baarmoeder en door het verplaatsen van de darmen. Groetjes Ineke