Hallo allemaal Afgelopen ronde heb ik puregon gespoten.En heb ik op de 19de de pregnyl gezet. Maar die dag leek mij eisprong er al aan te komen. Heb dus sterk het gevoel dat hij in de nacht al is geweest op de 20ste. Wanneer zou ik kunnen testen ? Vorige LF was 13 dagen. Heb op de 20ste ook een stijging in me temperatuur gekregen. zal me kaartje even plaatsen. En nu zit hij aardig hoog, en heb de laatste 2 dagen toch wel wat kwaaltjes, maar niks wat lijkt op een menstruatie die er aan komt. Maar misschien wil ik het wel voelen dit is ronde 10 dus inmiddels twijfel je overal aan. Temperatuurkaart Alvast bedankt voor diegene die wil reageren
Hoi hoi Spannende dagen dus voor je! Heb je 5000 of 10000 gezet? Je bent nu al 13 dagen na je spuit heb je al eerder getest of je pregnyl eruit is?
bedankt voor je snelle reactie! Dit is mij eerste keer met pregnyl. En heb 5000 gezet. Het enige met een ovulatietestjes 3x na de pregnyl en toen was de laatste zo goed als wit. en gisteren een ovulatietestje gedaan en een hele donkere streep ?
In principe kun je gewoon 14 dagen na de pregnyl 5000 testen. Bij mij zelf was het na 11 dagen uit mijn lichaam, maar het breekt bij iedereen iets anders af natuurlijk. Ik zou voor de zekerheid gewoon wachten tot 14 dagen erna. Al er dan een streep verschijnt kan het zeker niet meer van de pregnyl zijn.
Eens met Esther ik zou gewoon morgenochtend een zwangerschap test doen is hij positief dan weet je zeker dat het van een zwangerschap is! Ovulatie testen zeggen helaas niets in dit geval. Hou je ons op de hoogte?
Als je 5000 hebt gespoten kun je gewoon al testen hoor. Je kaartje ziet er ook heel mooi uit, hoewel ik uit ervaring weet dat dat helaas niet alles hoeft te zeggen. Ik zeg morgenochtend een testje... Ik ga voor je duimen!!
Thnx meiden voor jullie berichtjes Morgen 14 dagen naar de spuit. Hoewel ik het eigenlijk niet durf gaan we toch een testje wagen. Jullie horen van mij
Veelal adviseert men 14 dagen na de spuit te testen. Hier ook met zwangerschapstesten getest of alles eruit was, hier veelal al 5 tot 6 dagen na de spuit (5000 eenheden). Maar het verschilt per vrouw, Je temp kaart ziet er veelbelovend uit! Ben benieuwd naar je test .
lieve allemaal die een berichtje hebben geschreven. Ik heb zo juist een test gedaan en binnen de 5 minuten verscheen er een streepje. Veel duidelijker dan een tuur streepje.. ik kan het gewoon niet geloven. Morgen nog maar 1 testje doen hopelijk word hij donkerder... waauuww