Nou daar is heel eerlijk gezegd niks op te zien... maak mezelf een beetje gek... maar bedankt meid! Eten we maar geen soep vanavond
Ik zie het wel, maar moet erbij zeggen dat als dit alleen op een bewerkte foto te zien is ik ‘m echt als negatief zou beschouwen.
Ja zou kunnen... Ik weet het niet. Normaal een hele regelmatige cyclus van 26 of 27 dagen. Vandaag dag 29.. Late eisprong gehad, had op had 17 een positieve test. Vorige maand op dag 16... Ben benieuwd of er vandaag iets doorbreekt.. fingers crossed van niet en dat het nog te vroeg is..
Als dag 17 je positieve ovulatietest was dan heb je uiterlijk dag 19 je eisprong en ben je nu pas 10dpo. Je kan dus zeker nog te vroeg zijn!
Ik zie wel iets....maar ik vind bewerkte foto's altijd onbetrouwbaar sorry...hopelijk over een dag of 2 een mooie duidelijk streepje
Ja snap je helemaal. Vertrouw het ook niet zo. Sinds vandaag ook echt misselijk.. hopenlijk niet tussen Mn oren en over een paar dagen een mooie test. Normaal ben ik nu echt al wel ongesteld...
Vorige maand ovu op dag 16 en dus op dag 29 ongesteld (cyclus dag van 28 volgens je onderschrift). Dat is dus een lf van 12 dagen en op 13 dpo ongesteld. Deze maand een ovu op dag 17. 13 dpo is dus dag 30 (morgen dus) en een cyclus van 29 dagen. Morgen is dus je nod ,). Ps... als de misselijkheid door hcg kwam had je ook goed positief moet testen. Helaas zie ik op je test niks.