Speciale manier!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fynn, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fynn

Fynn Actief lid

7 okt 2009
    101
    0
    0
    NB
    Wat ik me afvroeg..
    Hoe hebben jullie het je (schoon-)ouders/familie vertelt, toen je zwanger was?
    En hoe hebben jullie een peettante en peetoom gevraagd? Gebeurde dat op een speciale manier, of niet!? (En na hoelang?)

Ben benieuwd!

2. Alita

Alita Niet meer actief

Nou we hebben het de oma`s en opa vertelt toen met 8 weken zwschap! Met een slabbertje ingepakt! De ooms en tante gewoon zo vertelt en vrienden doormiddel van een website die wij zelf hadden gemaakt en kijken of ze het doorhadden....was heel erg lachen want er stond een hele grote echofoto op de voorpagina!!!

Ik wilde toen wachten tot de eerste echo met vertellen maar als we nu weer zwanger zouden raken vertellen we het gelijk!!!

3. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi,

wij zijn nu ongeveer 8 weken zwanger en wij willen de big news met de kerstdagen gaan vertellen aan beide naaste fam dus ouders, broers en zusje.

Wij hebben mijn familie op 2e kerstdag bij ons thuis uitgenodigd. Mijn broer heeft al twee dochters. we hebben nu twee t shirts voor mijn nichtjes laten maken. op die van de oudste staat " geef mij een kus, want ik wordt weer grote zus " (bij ons staat een nicht/neef gelijk aan een zus/broer, vandaar de tekst) en op die van de jongste staat " ik ben niet meer de jongste" bedoeling is dat we ze het stiekempjes aan laten trekken en kijken wie het als eerste door heeft.

Met mijn schoonfamilie gaan we op zondag uiteten en dit wordt de eerste baby in de fam. we hebben kleine baby's gekocht (jongen en meisje) De bedoeling is dat het bord met voorgerecht wordt versierd met de babytjes. In eerste instantie dachten we het te verstoppen in hun toetje, maar dan moeten we de hele avond wachten op hun reacties en daarna vrijwel gelijk naar huis. dus vandaar dat het nu het voorgerecht is geworden.

Ik ben heeeel erg benieuwd naar de reacties en kan niet wachten.

Deel Deze Pagina