Ik geloof wel en niet in die kwaaltjes. Je kan ze krijgen of niet. Dat is nou het lastige aan dit alles: niets, maar dan ook niets is zeker of hoeft hetzelfde te zijn als een ander...!
Dames, kennen jullie de titel van het boek van Claudia de Breij; Krijg nou tieten! Daaraan weet ik het gelijk, al voor de positieve test, mijn borsten worden gelijk groter. hihi Ohja, en als ik pech (nou ja, pech) beginnen ze ook nog eens ontzettend te jeuken. En probeer dan maar eens onopvallend terug te kriebelen
Zat ff te twijfelen om mijn "klacht" hier neer te zetten... hahaha zal wel uitgelachen worden, maar ok... Waaraan ik bij mn zwangerschappen nog voor NOD merkte dat ik zwanger was, was dat ik met vrijen opeens een stuk nauwer was...... Mn vriend merkte het zelf ook.... ik hield dit dan ook heel de zwangerschap.... ik mopperde dan vaak ook: "wat is god een sadist.. het gat kleiner maken terwijl er een kind uit moet"... (sorry voor de gelovigen....) Dit in combinatie met pijnlijke/brandende borsten, maar die had ik dan even.. en dan weer niet....