niet ongesteld na bevalling eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dropfruit, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    dag dames!

ik heb het volgende probleem.. ik wordt maar niet ongesteld!!

eind oktober ben ik bevallen van een prachtige dochter. voordat ik eindelijk zwanger was zijn we 16 maanden bezig geweest waarvan ik 3 rondes clomid heb geslikt.
    ik heb dan ook pco en was in het jaar dat we begonnen maar 3 keer uit mezelf ongesteld.

na e bevalling hebben we het over anticonceptie gehad en besloten dat ik niet weer aan de anticoceptie zou gaan aangezien we toch wel een tweede willen en we best bang zijn dat het voor een tweede ook lang zal gaan duren.

nou hebben we het er dus laatst over gehad en we hebben besloten dat we het leuk zouden vinden als er niet teveel leeftijdsverschil tussen onze kindjes gaat zitten. houd dus in dat ik me van de zomer sowieso weer laat doorsturen naar de gyneacoloog.

maar goed, na dit lange verhaal(sorry darvoor) is dus eigenlijk mijn vraag: zijn er meer dames met pco waarbij het lang duurde na de bevalling voordat ze ongesteld werden, en zijn er ook dames waarbij de cyclus ineens normaal was?

liefs, drop

2. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    nog ff een aanvulling: ik geen geen bv, ook niet gedaan, en ben ook niet zwanger, gister nog getest..

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik ben in maart vorig jaar bevallen en heb ook pco.
    nou hier niks normaal hoor.
    tot okt bleef ik maar vloeien steeds tussendoor.
    vanaf okt geen anticonceptie meer genomen.
    en weg was alles.
    Nu heb ik net mijn eerste menstruatie weer gehad.
    maar volgens de bloedwaarden en echo veeeeeels te vroeg.
    2 maart moet ik weer naar de gyn.
    succes in ieder geval.
    heel vervelend dit.

Deel Deze Pagina