Sorry meiden!! even niet pendelen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angela24, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Een tijdje geleden heb ik aangegeven dat ik wilde pendelen. Helaas heb ik na mijn mk in een flinke dip gezeten en nu lukt het me even niet meer. Ik kom er ook niet aan toe.
    Bij de pendel topic had ik al aangegeven dat ik even niet meer doe pendelen omdat het me even niet lukt. Ik hoop dat de meiden die me gevraagd hebben en ik nog niet gependeld heb dit begrijpen. Ik geef het wel weer aan als ik weer wil beginnen.

Dus dit mailtje is voor de meiden die in mijn inbox staan, en mij gevraagd hadden te pendelen.

Verder veel klussen meiden en ik hoop dat iedereen snel zwanger is!!!

SUCCES!!

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Volkomen begrijpelijk meis....ik wil je heel veel sterkte wensen. En eigenlijk had ik dat natuurlijk wel zelf kunnen bedenken...sorry voor de vraag... ;)

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    jij ook veel succes angela. En alle begrip

4. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Sorry Angela, ik wist het niet. Heel veel sterkte en ik begrijp het natuurlijk volkomen!

Liefs,
    Natasja

5. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Oh jullie hoeven geen sorry te zeggen hoor! Het gaat nu weer wat beter. Ben eindelijk na 13 weken ongesteld geworden!! HE HE!! Kan het nu af gaan sluiten. maar het pendelen lukt me gewoon even niet.

Succes met zwanger worden allemaal!

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    Oh jullie hoeven geen sorry te zeggen hoor! Het gaat nu weer wat beter. Ben eindelijk na 13 weken ongesteld geworden!! HE HE!! Kan het nu af gaan sluiten. maar het pendelen lukt me gewoon even niet.

zo das een lange tijd.
    ik ben vandaag ook eindelijk ongi geworden. (geen mk gehd) maar wel eerste ongi na mijn pil bloeding.
    45 dagen ertussen gezeten. maar als ik zo bij jou lees ben ik nog snel.
    nou succes ermee meid
    liefs esther

7. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Helaas krijg ik toch nog veel aanvragen binnen.
    Dus via deze weg wil ik nogmaals zeggen dat als je geen reactie terug krijgt........... ik pendel even niet meer.

Ik laat het wel weer weten wanneer ik weer begin!

Groetjes angela

8. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meis!! wens je heel veel sterkte!! liefs Lisje

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    geef je groot geljik angela,je kan niet alles tegelijk,en pendelen en je verdriet verwerken.
    fijn dat je ongi bent geworden,kan je de mk een plaatsje geven en je weer helemaal op het babytje maken concentreren.
    liefs sonja

10. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Even voor de meiden die dit berichtje over het hoofd hebben gezien. Ik pendel nog even niet.

Deel Deze Pagina