Is dat echt vrouw onder op rug en man boven?(missionaris-houding) gevoelsmatig heb ik het idee dat dan het zaad diep genoeg komt. Wat weten jullie ervan en is jullie ervaring/gedachte ... M'n vriendin maakte een keer een geintje ...iets van als je een meisje wil (of juist een jongen..dat weet ik niet meer) dat de vrouw dan bovenop moet zitten. Mirre
het zaad zwemt toch snel hoor! als het zaad slecht is of te trag haalt het het zowiezo niet! en daarbij moet je geluk hebben dat het raak is en dat je het op het jusite moment doet!
na mijn idee maakt het niet uit hoe je het doet. Het sperma van je menneke komt er snel genoeg uit en er hoeft maar 1 visje te zijn die voorop ligt en al een heel end op weg is, voordat jij bij wijze van weet dat je menneke is klaar gekomen. Gewoon lekker genieten, en daar niet aan denken bij het klussen.
Ik zag laatst op tv: beter in bed. Daar hadden ze het over standjes die voor alles en nog wat goed waren. Mischien zat daar ook een vruchtbaar standje tussen. Is er iemand die beter opgelet heeft dan mij ?? Ze hadden een speciale naam voor al die standjes.
Ik heb laatst gelezen dat je wel een beetje kunt mikken op een jongen of een meisje. Het schijnt namelijk zo te zijn dat het meisjeszaad sterker is, maar dat het jongenszaad sneller is. Vrij je vlak voor je eisprong, dan heb je meer kans op een jongen, omdat dat zaad sneller is dan dat van een meisje. Heb je gemeenschap een dag vóór je eisprong, dan heb je meer kans op een meisje, omdat het meisjeszaad langer blijft leven (is sterker). Ik weet natuurlijk niet of het een fabeltje is, maar het klonk mij wel logisch in de oren. En daarbij, bij ons klopt het, want ik heb vier jaar geleden een zoon gekregen door middel van een IUI-behandeling, en daar wordt wel heel nauwkeurig uitgekiend wanneer de eisprong plaatsvindt, en het zaad wordt dan zo dicht mogelijk bij de eisprong ingespoten. En in ons geval dus inderdaad een jongen. Maar ja, dan zou iedereen die IUI doet een jongen moeten krijgen. Dat zou wat zijn. Voor IVF geldt dat natuurlijk weer niet, omdat daar een eitje van buitenaf wordt bevrucht, dan heb je dus een 50/50 kans. Nou ja, wie weet heeft iemand iets aan deze informatie. Groetjes, Jaycey.
Das inderdaad waar, jongenszaad is lichter en dus sneller. Als je twee dagen voor de eisprong dus klust, heeft het jongenszaad al zn kruit verschoten en heeft het meisjeszaad meer kans. Vlak voor de eisprong is het jongenszaad eerst ter plaatse, en op het juiste moment, en is er dus meer kans op een jongen. Nuja, da's ook niet algemeen natuurlijk.
Dat is dus een fabel! Er is geen verschil tussen jongens en meisjeszaad, alleen het y of x chromosoom. Dus puur toeval welk zaad het eitje haalt
De wetenschap denkt er toch iets anders over. Op deze sites staan dus vaak van die fabeltjes. Zal even opzoeken wat ik bedoel eens kijken of ik het nog ergens in de computer heb.
Ik heb eerlijk gezegd altijd begrepen dat t geslacht pas in het bevruchte eitje bepaald werd? Maar moet er dan ook eerlijk bij zeggen dat t me niks uitmaakt wat t wordt..als het maar gezond is!! Ik heb een dochter van 9 en mij is al meerdere malen voorspeld dat mijn 2de kindje ook een meis zou worden....daar ben ik me in de loop van jaren( het is me al 2 jaar gelee voor het eerst voorspeld...toevallig ook in deze maand, zelfde als de pendel van Sonja....) al helemaal op ingesteld... Wat wel heel grappig is is de chinese kalender...bij mij klopte het...bij de 3 kids van me buufie ook en ook bij de eerste van me zus, die momenteel zwanger loopt van een tweede...die krijgt volgens deze horoscoop een kerel, ze hebben het geslacht laten bepalen dmv 3 d echos...alleen nu zei de verloskundige dat ze iets anders zag...Spannend. Welk standje het beste is...geen idee, denk ook wel doggy-style...Maar gaat het niet vooral om van welk standje je samen het meest geniet? Zaadjes komen toch wel waar ze wezen moeten! Liefs,
de zaadjes hebben altijd de meisjes chrom. en de man bepaald het geslacht met zijn zaad.. x of y. XX meisje XY jongen. Dat kan je denk ik met een standje niet veroorzaken. Je kan met alle standjes zwanger worden.. ik heb hier de zwangere meiden de meeste aparte standjes horen noemen ten tijde van de verwekking. hihihihi
hahahaha ja nou! op wasmachines, in kinderbadjes in de tuin, in de douche! hahahahaha je wilt het niet weten hahahahahahahhaha
En ik ook!!! Vandaar m'n vraag.. Wie weet dat wat variatie WONDEREN ...(een wonder van een baby )..doet! haha
ruikt je toekomstig kindje direct al lekker ook ! ja, 'k heb de eerste site genomen die ik tegenkwam, weet dus ook niet als ie wel betrouwbaar is maar toch 'k geloof daar wel beetje in