hoi meiden, ik zit hier even mee en ik hoop dat jullie me kunnen helpen heb gisteren een test van matcare gedaan en ik zag geen 2de streepje negatief dus ik moet zaterdag (als me cyclus normaal verder gaat) ongesteld worden nou vanmorgen toch nog maar een test gedaan en daar kwam wel een licht roze 2de streepje zie foto ben ik gek aan het worden of zou het toch kunnen dat ik weer zwanger ben?? bovenste test is van gisteren onderste van vanmorgen graag jullie mening hierover alvast heel erg bedankt joyce.
Ik zie op de onderste ook een streepje dus je bent niet gek aan het worden, wacht nog effe een paar dagen en doe dan weer testen verschijnlijk is je hcg misschien nog te laag , ik hoop het voor je meid.. Ik raad je aan om die 2 v 5 euro te nemen van kruidvat.
Die testen zien er positief uit. Heb geen ervaring met Matcare dus kan je niet vertellen of ze valspositief of indrooglijntjes geven of zo. Sowieso zie ik op de onderste test zeker een streep en ik hoef weinig moeite te doen om het te zien. Anders een Kv 2v5 proberen en dan een CB digi?
thanks meiden, ik ben dus echt niet gek aan het worden haha ik ga nu niet eerder meer testen dan na zaterdag bedankt voor het mee kijken. liefs en groetjes joyce
he joyce... Meid ik zie ze ook....idd even de kruidvat kopen en daarna pas de cb doen want de heeft meer hcg nodig!! Succes en ik duim voor je!!!
ik teste 10 dagen na ei met die casettes...negatief..11de dag..zag hij zo uit haha 12de dag donkerder...en zo tot dikke posi 1 dag voor nod...dus hier werkten ze prima
bedankt meiden het ligt dus echt niet aan mijn ogen ik begon zo te twijfelen omdat ik gisteren negatief had getest en vanmorgen dus deze daarom ook onder mekaar gezet zodat duidenlijk is dat gisteren echt nega was en nu dus echt een licht roze streepje ik hoop het zo maar ben nog heel voortzichtig ben wel erg blij dat jullie het ook zien liefs en groetjes joyce
@Nony als de test vandaag pas is gedaan heeft morgen toch weinig zin lijkt mij of niet? Je hcg is namelijk toch hetzelfde?
hoihoi, ik ga zaterdag pas weer testen en dan idd met een kv test als daar een goed streepje op komt dan weet ik dat het echt zo is ik laat zeker wat van me horen als ik getest heb. nogmaals bedankt allemaal liefs en groetjes joyce
bedankt meid nog even paar dagen wachten en dan hopenlijk een knal test spannend hoor hihi hoe is het met jou cindy alles ok? groetjes en liefs joyce