Gestopt met de pil Maart 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Patries123, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries123

26 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Ik start maar gewoon even een nieuw onderwerp :)
    Ik ben per 20 maart gestoprt met de pil en nu dus druk aan het ontpillen
    Kan niet zeggen dat ik er veel van merk tot nu toe behalve af en toe zeurende steken in me buik. Deze maand gaan we nog niet voor ze eggie (nog ff condomen) maar als ik mijn eerste natuurlijke menstruatie heb gehad gaan we ervoor.
    Wel hoop ik dat mijn cyclus een beetje regelmatig zal zijn en anders hoop ik dat er middeltjes zijn om dat toch een beetje te regelen
    Ik ben sinds 1,5 week nu ook aan de foliumzuur.

Zijn er meer meiden die in maart 2010 gestopt zijn???

Join the club dan zou ik zeggen :)

Groetjes
    Patries

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Heb ook al gereageerd in het andere topic waar je dit in hebt geschreven. ;)
    Ik ben dus 21 Maart gestopt met de pil en wij gaan er deze maand al meteen voor. Ikke is soms een beetje ongeduldig dus heb geen zin om te wachten op mijn natuurlijke menstruatie. :D

3. Patries123

26 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bibi
    Ik zag het inderdaad (je berichtje)
    Ja ik ben ook heel ongeduldig hoor hihi, maar zo kunnen we even rustig aan het idee wennen :)
    En ik heb wel eens gehoord (is misschien een fabeltje) dat het beter is om eerst een natuurlijke menstruatie af te wachten. Geen idee wat daar de reden eigenlijk van is, maar voor me eigen gevoel moet ook eerst ff me eigen lichaam op gang komen....
    Maaaaaar als het nou 3 maanden gaat duren voor in ongesteld ga worden..... WORD IK GEK!!!! hihihih

Ik heb nog nooit zoooo graag ongesteld willen worden hihihi

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, ik ken het ja. Zit nu natuurlijk stiekem te hopen dat ik niet ongesteld ga worden, maar als het dan wel zo is dan laat het maar snel komen.

Ik dacht eerst ook dat het beter was een natuurlijke menstruatie af te wachten. Ben gaan zoeken op internet en ik overal staat dat het alleen handig is omdat je dan makkelijker kunt bepalen hoever je al bent als je zwanger bent. Heb gelezen dat het verder geen negatieve gevolgen heeft voor jezelf of de baby. Dus toen had ik helemaal zoiets van 'hoppa, we gaan ervoor!' :D

Heb je weleens gekeken op www.zwangerstraks.nl ? Daar kun je veel informatie op vinden.

Deel Deze Pagina