Dit topic is voor alle meiden uit Friesland die net als ik graag zwanger willen worden.. ik ben al vele Friezinnen tegen gekomen. Mocht je Fries en zwanger zijn, ben je ook zeker welkom om mee te praten. Ik zal me eerst even snel voorstellen: ik ben Muppet80 en woon in een stad in NW Friesland. Ik ben 29 jaar oud en woon samen met mijn partner. We hebben een aantal huisdieren en hebben alles lekker op de rit. Een kleine Muppet is bij ons zeer welkom. Momenteel zitten we in ronde 12 en ondergaan we een aantal onderzoekjes in het ziekenhuis om te kijken waarom we nog niet zwanger zijn.. allemaal heel spannend.. Ik ben ook heel benieuwd wie jullie zijn en wellicht kunnen we elkaar hier en daar wat opvangen, steunen en supporten Wolkom Friese Meiden!
Nou Muppet daar ben ik al. Ik meld mij ook meteen bij deze club. En hopelijk wordt het een drukke gezellige club! Even voorstellen: Ik ben dus sunnyqueen21 en woon samen met mijn vriend in Leeuwarden. Eind januari hebben we besloten voor een beebje te gaan. Ik heb een dik jaar de nuvaring gebruikt en ben daar dus in januari mee gestopt. Ik heb daarna een onttrekkingsbloeding gehad en 23 dagen later een gewone ongi. Daarna bleef het uit en heb ik uiteindelijk een pillenkuur gekregen en kreeg daardoor een onttrekkingsbloeding. Vandaar die 56 dagen. En nou zit ik inmiddels al bijna op dag 70. De huisarts wil wachten tot september om mijn lichaam zelf de kans te geven op gang te komen. Ik heb testen gedaan in de eerste 2 weken dat ik ''overtijd'' was, maar die waren negatief en nou test ik niet meer, maar wacht gewoon tot mijn cyclus op gang komt. Dus officieel zitten we nog steeds in ronde 3! Hopelijk melden er gauw meer friese meiden! Liefs Sunnyqueen
hmmm dan zouden we weer even door het wachtbankje moeten bladeren hahaha!! Daar waren er een aantal die melden dat ze uit friesland kwamen! Liefs
A goeie!!! Bij vruchtbaarheidsbehandelingen is een topic wie waar in behandeling is. Misschien kun je wat van die meiden die in friesland behandeld worden opsporen Ik ben zelf een ex-fryslan bewoonster, maar krijg nog wel altijd kippenvel als ik het fryske volkslied hoor... Moet ik me hier dan ook aanmelden?? Oant sjen!!
Ik meld me hier ook als rasfries! Ik ben Danielle en mijn vriend en ik zijn vanaf november/december 2007 bezig. Helaas wil het nog niet echt lukken, maar dat komt vanzelf. Wij wonen in een dorp bij Dokkum (ik zeg maar niet waar precies ) P.s. geen banner deze maand, heb ik even geen zin in.
hallo! Ik las dat zwangere ook mee mochten doen, maar ik ben al bevallen in januari! Maar ik ben een echte fries en kom uit de hoofdstad
Ik zal dan maar eens over mezelf vertellen.. Ik ben dus Joyce en ik kom uit leeuwarden. Woon samen met mijn vriend en 2 katten! Sinds januari hebben wij een dochtertje en die is nu bijna 5 en halve maand Momenteel ben ik kooswerkloos! Tja sjithapens maar kan wel mooi zelf voor m'n meisje zorgen Wel ben ik op zoek en hoop snel wat te vinden voor een dag of 2 in de week.. Oh er komt geluid van boven, ik moet m'n meisje eten gaan geven.. Ze is laat vandaag!
Welkom Joyce, in wat voor richting zoek je werk? Leuk man een kleine meid van dik 5 maanden.... pfff om jaloers op te worden hahaha. Maar onze tijd komt ook wel daar ben ik van overtuigd. Ik woon ook in Leeuwarden dus we wonen niet ver van mekaar hahaha! Liefs
welkom meiden hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt het voort, zegt het voort! heheh. Wat een raar weer vandaag en gister.. pfff wat moet je nou aaaaan?????
pff nou misschien alleen een bikini. Het is zo zwoel! Ben helemaal kapot, heb net de tuin staan doen. Ben de hele middag bezig geweest, had het een beetje te lang niet gedaan nu nog ff in de douche en dan ben ik er weer
gefeliciteerd emma! Geniet er van! Nog even doorzetten zie ik wel.. is het wat vol te houden met het warme weer?
ik ben vandaag zo loom van het weer.... Plakweer.... bleeeghhhh Ik heb dus helemaal niks met dit benauwde weer! Liefs
Hey wat gezellig.. Ik wil me ook wel bij deze groep aansluiten .. Ik woon ergens tussen Drachten en Heerenveen. Helaas niet meer zwanger, maar wel een prachtmeid van bijna 9 maanden !! En de planning is om er volgend jaar weer aan de klus te gaan.. Hier heel wat meegemaakt met Jildou, dus nu eerst maar lekker genieten ! En weet ook niet hoe ik het moet hebben met 2 hele kleine pukkies en dan ook nog 2 honden !! Als jullie het leuk vinden, klets ik gezellig met jullie mee, vertel ik morgen even wat meer over mezelf.
Gezellig Sam! Welkom! Het was vandaag idd apart plak weer.. weer niks om aan te trekken (bikini a no no ivm visite ) Hopelijk kunnen we vanavond wat slapen.. morgen weer aan het werk Iedereen een hele goede week gewenst! Liefs!
Hallo hallo hier nog iemand die aanschuifd in het frieze topic ben dan wel geen ras echte fries maar woon er wel Lliefssss