Hoi meiden. Ik ben vorige cyclus begonnen met ovulatietesten. Maar omdat ik het zo'n gedoe vond gestopt. Had alleen maar negatief getest. Zelfs geen licht streepje. Nu deze ronde toch wel weer begonnen. Heel netje elke dag rond 18.00uur. En 2uur van te voren niet drinken en 4uur niet plassen Volgens mij zoals het hoort, toch? ik heb 2x een cyclus van 24 dagen gehad vorige 26. Ik hou nu ook weer 26 aan. Cyclus begonnen 23 maart. Op dag 8 begonnen met testen, nu heb ik nog steeds geen pos. test gehad. Wel 7/4 licht streepje dit is dag 16. Dag 17 was die op zijn donkerst en gister dag 18 weer lichter. Ik had dinsdag 6/4 een dikke slijmprop (dit heb ik 1x eerder in ronde 2 ook gehad) in me broekje. En de 2 dagen daarna wel wat vochtiger. Ook ben ik gaan tempen, maar daar word ik helemaal niets wijs uit. Vanaf menstruatie was die hoog rond 37 na een aantal dagen gedaalt rond de 36.6. Gister ineens 36.2 en vandaag weer 36.6. Wat denken jullie. Heb ik nou wel of geen ei gehad? ik denk zelf van niet ivm neg. ovu testen en temp gaat niet omhoog. Maar vind die daling naar 36.2 wel heel raar.
Tja is een beetje lastig beoordelen zo, of je wel of geen ei hebt gehad. Je temp zou je in ieder geval in kunnen vullen op Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting, zo kunnen we even met je meekijken. Het is namelijk op deze manier heel moeilijk te zeggen of er wel een eisprong is geweest, of niet. Je doet je ovutesten elke dag om 18:00? Misschien dat het een optie is om het vroeg in de middag te gaan doen, rond een uur of 12? Het blijkt zo te zijn dat de LH piek dan op z'n hoogst is. Het kan dus zijn dat jou LH piek maar heel kort piekt en dat je hem daarom hebt gemist. Succes!
heb me temp bijgehouden op menstruatie kalender. Zal eens proberen om hem erop te zetten. En het is heel moeilijk voor me om rond 12 uur te testen. ik moet 'sochtens veel drinken anders heb ik heel snel last van hoofdpijn. Dus dit gaat niet lukken helaas. Bedankt voor je reactie
net weer test gedaan kan me plas niet meer ophouden haha. Toch is het streepje weer donkerder geworden. Blijf maar gewoon doortesten.