Eisprong voelen? Hoe dan?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MBongers, Aug 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MBongers

MBongers Actief lid

Aug 4, 2010
    292
    0
    16
    Ha Meiden,

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hun ei voelen. En wat ze dan voelen? Duurt dat een dag of een half uurtje? Ik zit nu in mijn tweede cyclus na het stoppen van mijn pil. Ik zou het ook wel graag willen voelen maar heb gelezen dat er ook genoeg zijn die niets voelen?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Groetjes!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik zit nu in ronde 2 en allebei de rondes heb ik vanaf de 10e dag ongeveer steekjes in mijn onderbuik, tot nu toe 2x links. Witte afscheiding waar ik draadjes van kan trekken, dat schijnt ook te moeten kunnen haha! En over het algemeen een paar dagen ongi-pijnen. Nu is dat alles weer over dus neem aan dat mijn ei weer voorbij is. We proberen het zo een paar maanden en als het niet lukt ga ik aan de ovutesten.

3. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er meestal een paar dagen last van van. Ik kreeg altijd een zeurderig en branderig gevoel in mijn liezen maar steekjes links of rechts had ik niet. Sommige meiden voelen hun eisprong helemaal niet dus als je niks voelt, wil dat niet zeggen dat je geen ei hebt hoor.

4. Janneke

Janneke Actief lid

Jul 5, 2010
    134
    0
    0
    Ik voel niets en ga nu met ovulatitesten beginnen... miscchien dat ik dan een verband zie. Dat slijm met draadjes heb ik al wel ontdekt....

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ik voelde een trekkerig/zeurderig gevoel links of rechts dit duurde max een dag, maar voelde het niet elke maand
    dat slijm kreeg ik een paar dagen vóór mijn eisprong, maar ook dat heb ik niet elke maand gezien

6. Dins

Dins Actief lid

Aug 4, 2010
    259
    0
    0
    NL
    Ik voelde wat kraampjes en stekeltjes de hele dag..mn buik is ook wat puntig nu :( toch weet ik niet zeker of het echt mn eisprong was....mn lichaam houd me voor de gek:(

7. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Ik voel nooit wat van mezelf! Het is dat de ovu.test positief aangeeft .. Anders weet ik niet wanneer mn eisprong is.

8. Sanna2008

Sanna2008 Lid

Jul 30, 2010
    14
    0
    0
    Omgeving Dordrecht
    Hey ladies,

Ik voel normaal ook niets hoor. Sinds ik op dit forum lees, ben ik er op gaan letten en dan denk je soms iets te voelen, maar als ik nergens op let, dan voel ik ook niks! Ik heb een regelmatige cyclus, dus ik bereken het altijd maar. Hoop dat het goed gaat, anders over een paar maanden ook maar aan de ovu testen.

groetjes

9. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Ik heb echt 1 ot 1,5 dag pijn in mijn onderbuik en rug, lijkt op ongipijnen maar is wel iets anders, er staat bij mij dan heel veel spanning op mijn liezen en richting mijn stuitje. Als ik bijv. heel snel op een stoel ga zitten doet het pijn...

10. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb altijd een beetje ongesteldheids gevoel in me onderbuik.
    Dagen ervoor super vochtig downstairs.. en dan volgt cervix slijm bij mij en 1/2 dagen daarna me eitje. Dus die van mij valt altijd nogal op. Meestal heb ik pas na mijn ei pijn aan me eierstokken.

Liefs

Chai

11. maregmo

maregmo Actief lid

May 12, 2010
    327
    35
    28
    Female
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Ik heb het idee dat ik nu ook mijn ei heb gevoeld....
    Doordat ik erop ben gaan letten, voornamelijk heb ik gelet op mijn afscheiding. Die was de afgelopen 4 dagen doorzichtig en daarna een beetje melkachtig. Ook zat er 1 dag tussen dat het een beetje klonterig was. Ik neem aan dat ik dan mijn ei heb gehad???????
    Wat denken jullie? :(

We hebben dus 4 dagen achter elkaar geklust, dan zou het toch wel raak moeten zijn.. en zo niet dan ga ik volgende maand ook maar eens beginnen met ovutesten.

12. Noddie

Noddie Bekend lid

May 12, 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik voel het de ene maand meer dan de andere, krijg krampen/steken in m'n onderbuik dan, soms best wel pijnlijk.
    M'n vriend vraagt wel eens hoe het voelt, ik omschijf het altijd als heel nodig moeten poepen maar niet kunnen :p :)

13. psk

psk Lid

Jul 13, 2010
    33
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Beste Maregmo,
    van je afscheiding moet je draden kunnen trekken. Ik haal niet uit je verhaal of dat het geval is.

Succes met proberen :D

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    3,330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb een paar uur lang een zeurderig gevoel in mn onderbuik, heel anders dan ongesteldheidsgevoel... Cervix slijm heb ik niet elke maand gezien...

Maar zou het niet te vroeg zijn om al te gaan ovu-testen? Je bent nog maar in je derde ronde... Straks tuur je jezelf helemaal gek ;)

Succes!

15. maregmo

maregmo Actief lid

May 12, 2010
    327
    35
    28
    Female
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Ja misschien is het ook wat vroeg om met ovutesten te beginnen, maar ik wil zo graag.....:)
    Geduld is een schone zaak, maar helaas is mijn geduld niet zo goed.
    Draden trekken van mijn afscheiding is inderdaad niet van pas gekomen, maar de afscheiding wordt nu alweer veel minder tot bijna niet.. :(, dan is de eisprong toch al geweest??

Dat gevoel van heel nodig moeten poepen en niet kunnen dat heb ik ook zo ervaren. Ook daarbij een heel opgeblazen gevoel in mijn buik.?

Share This Page