eisprong voelen: hoelang?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bootsy, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    29 september was mijn 1ste dag van deze cyclus...

2. Niet meer actief

de mijne ook

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

mijne 1 okt maar had een cyclus van 26 dagen eerste ronde! Dus kan wel kloppen met jullie 28 dagen

4. Niet meer actief

en zijn er al mensen ongi of hebben jullie al getest?

hier nog geen ongi maar ben bij elke stap bang dat er wat komt :( maar goed geen bloed geeft moed :p

5. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik nog steeds niets....
    Ik heb ook steeds het idee dat ik bloed, maar nog geen druppeltje...
    We zien wel... Ik vewacht dat het elk moment kan komen...
    Heb wel zo'n pijnlijk gevoel bij mijn eierstokken, tenminste denk dat het dat is... ;)

6. Niet meer actief

spannend spannend spannend

7. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    tja, vind het eigenlijk niet echt spannend, ik ga er zo vanuit dat ik ongesteld word... vind het spannender voor jou ;)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nou, ik hoop dat jullie net zo blij verrast zullen zijn als ik!

9. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Dat zou wel leuk zijn natuurlijk ;)

10. Niet meer actief

inderdaad:D

@bootsy: dit is je eerste ronde toch? dan weet je niet hoelang je cyclus is dus kan je zekers wel zwanger zijn ondanks negatieve test..

11. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Dat is ook wel zo, maar kan ook gewoon zo zijn dat ik een ronde oversla, er kan van alles zijn ;)

12. Niet meer actief

ja dat is waar

@jo79: heb jij verder ook ergens last van? een gevoel van ongesteld worden ofzo.. want dan is er nog hoop haha

13. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik heb ook al sinds gister alsof ik de griep krijg... Van dat spierpijn.. en ik heb geen koorts maar wel een verhoging... en het idee dat ik steeds bloed verlies, buikpijn, hoofdpijn. 's nachts mijn (.)(.)
    Wat voor 'klachten' heb jij allemaal lauraatje?

14. Niet meer actief

heb nu aldoor krampen en steken in mijn buik... die steken zijn me niet bekend maar de krampen uiteraard wel dus tja... wil eigenlijk wel graag een cb digitaal halen om gelijk van alle onzekerheid af te zijn.. dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben

15. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ja, maar kan ook nog zijn dat je niet genoeg hcg aangemaakt hebt...
    Niet om je nog onzekerder te maken, maar zou kunnen...

16. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hey meiden...
    Ik ben net gestopt met de pil ( lichte pil Stedril 30 ) en slik heel braaf die knotsen van pillen " Etos Zwanger Worden " vanwege de vitamine..en om mn cyclus op orde te brengen.
    Nu deed ik een paar weken terug de calculator..gewoon om een beetje een idee te krijgen..en die gaf aan dat ik mn eisprong afgelopen vorige week maandag ( de 20ste ) zou hebben. Volgens mij had ik deze donderdag de 23ste..ik ervaarde behoorlijke steken..en ongi buikpijnen..en had bij het plassen ( sorry )..een grote witte klodder..
    Nu weet ik niet of je bij het stoppen met de pil al zo snel een eisprong kan hebben..maar alles wat ik donderdag ervaarde wees hierop.
    Die vrijdag heftige buikpijn..steken en krampen en trok door naar mn rug..nu is dat eigenlijk wel over..af en toe een paar krampjes.
    Heb gevoelige tepels..maar dat zal wel door die pillen komen.
    En mn baarmoeder..was vorige week de hele week erg hoog..kon er amper bij..en sinds gisteren laag..met een hard puntje erop..voelde anders dan anders..en erg zacht.
    Wie herkend dit..
    Volgens mij is mijn NOD rond de 6e..vanuitgaande van 28dagen..wat ik wel vermoed want ik ben weleens eerder ff gestopt..en die van mij was altijd erg regelmatig.
    Liefs!

17. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ja, dat zou gewoon kunnen...
    Ik denk ook mijn eisprong gevoeld te hebben... en er zijn heel veel meiden zwanger in ronde 1, net nadat ze gestopt zijn met de pil

18. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hey Bootsy,
    Bedankt voor je antwoord! Tja ..ik lees indd dat er veel zijn die meteen zwanger raken..ik durf dat niet te denken hoor..
    Vind het gewoon erg leuk om van alles mee te maken nu..en dat ik indd miss mn eisprong heb gevoeld..haha..dan hebben we iig wel goed geklust.
    Ach het is allemaal erg spannend..Ik ervaar nu zoveel dingen met mn lichaam...erg leuk!

19. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Tja, nu is het nog de kunst om je lichaam je niet voor de gek te laten houden ;)
    Dus probeer er niet teveel mee bezig te zijn, is mij nog niet echt gelukt ;)

20. Niet meer actief

daar heb je gelijk in hoor.. alleen ben der zo mee bezig dat ik dan nog liever negatief test en de hoop op geef dan de hele dag maar door te gaan malen...

Deel Deze Pagina