@ lauraatje Ja indd erg spannend..zou eigenlijk niet weten wat het anders zou kunnen zijn..nooit gehad namelijk
ik als steken net naast mn heupbotten links en rechts..vandaag ook lichtjes..en lichte krampen. Owww..het duurt bij nog zolang voor mn NOD..donderdag pas over een week!
Hier ook nog geen ongie! Wel wit geel dik slijm bah! Vanmorgen wel weer lichte krampen maar niks te vinden!
Sorry lau las net pas je sms.. echt klote Wij zagen ook echt wat op die beide testen! Echt heel vreemd. Helaas voor jou op naar de volgende ronde en hopen dat het dan raak is! dikke vette kus
@ lauraa echt balen zeg! Wel raar van die testen die positief testen (licht) Veel succes in deze ronde! Ps hier nog niks te zien!
He, verdorie lauraatje.... is het wel al goed doorgezet dan? Ik had vanmorgen echt inieminie beetje bloed, dus ik ben benieuwd of het nu door gaat zetten...
@bootsy hier nog niks te zien wel weer ongie krampen en mijn darmen borrelen heel erg al 2 dagen. Hopen voor je dat het niet doorzet.
Ik ben eigenlijk allang blij als ik wel ongi word... het is pas ronde 1... Dus ik verwachte sowieso al wel dat ik ongesteld zou worden... Als ik een nette cyclus heb, ben ik voor deze ronde ook al blij Al zou zwanger zijn nog veel leuker zijn Heb verder nog geen bloed meer gezien, maar het was eigenlijk niet eens echt bloed te noemen... We zien wel weer Wanneer ga jij weer een testje doen rose?
Blijft de temperatuur altijd hoger na de ovulatie, ongeacht of er al dan niet een bevruchting heeft plaatsgevonden? En vanaf hoeveel dagen verhogen kan er aangenomen worden dat er een waarschijnlijk zwangerschap is ontstaan?
meiden, even een vraag; Volgens mij heb ik afgelopen donderdag mn eisprong gehad..gepaard met felle steken en veel vruchtbaarslijm bij het afvegen Mn baarmoeder lag toen erg hoog..nu wat lager en scheef..rondom voelt het nog wel zacht aan En sinds vandaag melkachtig verlies..niet doorzichtig ook niet aan elkaar samenhangend. Wie herkent dit? Rond 6 nov moet mn NOD zijn. Liefs en natuurlijk succes allemaal!
@ lauraatje... vervelend he..bij elk dingetje denk ik toch onbewust zou dit iets betekenen. Ben pas met de 1e ronde bezig.. Nu denk ik zelfs dat we miss niet goed genoeg hebben geklust..had donderdagavond vruchtbaarslijm..en donderdagavond ook geklust..en daarvoor de dinsdag...en na die donderdag die zondag..ach...ik moet gewoon geduld hebben..en volgende week zie ik gewoon mn NOD wel tegemoet!