eisprong voelen: hoelang?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bootsy, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier nog niks te zien. vanmorgen op mijn werk. wel dikke slijmprop met rozig erin. tampon ingedaan nu weer niks te zien. Heb wel al vanaf vrijdag beetje die ongie krampen wel en dan weer niet.

2. Rose1982

@ bootsy Ik ga tot zaterdag niet testen. Want heb nog steeds sterk het gevoel dat me ongie gaat komen, alleen komt het niet hard terwijl ik zaterdag 2 druppels bruin/rood had en nu vanmorgen weer dat slijm met wat rozig.

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Je temp stijgt na je eisprong en blijft hoog (bevrucht of niet) tot je ongie word en daalt dan weer. Als hij hoog blijft en je word niet ongie kàn je zwanger zijn. Ik zou gewoon je NOD aanhouden en misschien nog een paar dagen daarna afwachten en dan pas testen als je temp hoog blijft en niet ongie bent...ik denk niet dat je 'zomaar' moet aannemen dat je zwanger bent als je temp wat langer hoog blijft o.i.d.
    Testen = het beste.

4. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    En bij jou al verandering rose?
    Hier nog niet... :(

5. Rose1982

Hier ook nog niks! Pff gister avond toch nog test gedaan maar helaas.

6. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Das balen...
    Irritant zeg... tja ik heb nog geen test gedaan, maar dit is ook omdat ik mezelf niet wil teleurstellen....

7. Rose1982

nee ik wou het ook niet maar ik moest gewoon haha ik gauw om half 6 nog naar het centrum testen halen. en savonds getest. ach ja ik wacht me ongie gewoon af. Hoop dat ie vandaag komt.

8. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Kan ik me ook wel voorstellen hoor... ;)

9. Niet meer actief

spannend dames.. en wat knap bootsy dat je nog niet hebt getest... waarom doe je eigenlijk niet gewoon één? als ie negatief is weet je tenminste wat je kan verwachten..

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja Bootsy, ik zou ook een testje doen als ik jou was :) !

11. Rose1982

Hier begint het volgens mij te komen al wat druppels bloed verloren vandaag. Dus zal wel vanavond doorzetten

12. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Begrijp ik goed dat er nu nog maar twee dames over zijn van dezelfde cyclus? Een van jullie allen met die cyclus was wel zwanger toch?
    Hopelijk zijn jullie ook zwanger Bootsy en Rose! Jullie zijn wel allebei 3 dagen over tijd dus zou toch wel denken dat je dan wel positief zou moeten kunnen testen als het raak was? :S

13. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Nee dames, ik wacht echt tot zaterdag ;)

Apekop, het hoeft niet... kan ook zijn dat je lichaam gewoon net iets minder hcg aanmaakt...
    Maar het zou meer kans zijn dat ie gewoon positief aan geeft nu (als je zwanger bent) dan negatief.

Maar ik ga echt wachten tot zaterdag, ik heb dit met mezelf afgesproken, en met mijn vriend, en ik ben zo'n ongeduldig type dat ik het nu gewoon een keer wil laten zien dat ik gewoon kan wachten en ik heb niet zo'n idee van ik moet testen, omdat ik nog steeds verwacht dat ik ongesteld moet worden

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Apekop, ik ben inderdaad deze ronde zwanger geworden.

@Bootsy, spannend, succes zaterdag!

15. Rose1982

Hier sinds gister bruinslijmverlies bah! en wat druppels rood erbij.

16. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Kan nog steeds alle kanten op he...
    Pas als het doorzet.....

17. Rose1982

Zette het maar gewoon door. maar we wachten rustig af! bij jou bootsy nog niks te zien?

18. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Nee, helemaal niets...
    Vind het ook maar een beetje vreemd...

19. Rose1982

ja ik weet hoe je je voelt. dit is ook pas mijn 2de ronde maar 1ste ronde hoopte ik echt dat ik zonder pil wel ongesteld werd.

20. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Maar kan het bij jou geen innestellingbloed geweest zijn?

Deel Deze Pagina