Nee denk het niet! Lijkt wel of me ongie gewoon niet door zet. Maar wel wachten rustig af. bootsy heb jij ook geen bloedingen tussendoor gehad? Dit had ik de eerste ronde wel!
Tja, zit niets anders op he.... Ben wel erg benieuwd zaterdag, maar ik verwacht echt nog steeds niets... zal heus wel ff huilen als ik geen streepje zie... maar toch
En is het bij jou al doorgezet? Ik had gister weer een paar stipjes bloed, dus ik dacht ja.... nu gaat het eindelijk komen.. daarna naar bed, vanmorgen vol spanning uit bed en helemaal niets.... Nu hoop ik dat ik morgen een positieve test in mijn handen krijg en anders word het nog langer wachten op de ongi...
Ik denk dat het bij mij heeft doorgezet, ik werd vanacht wakker en had veel bloed met afvegen en vanmorgen ook weer.
Ben blij dat ik nu ongie ben dat gewacht is ook niks. Het is alleen nog niet zo veel en ook last van bruinslijm met bloed. Bij jou nog niks te bekennen?
Nee, bij mij nog steeds helemaal niets... Tja ik ken dat gevoel wel Ik hoop morgen natuurlijk op een positieve test, maar als ik ongi word vind ik het ook al best hoor...
Ja hoop het ook voor je! Ben je al zenuwachtig? Hier geen ongie meer te bekennen word er echt simpel van zeg.
Huh, das ook raar zeg... Zou morgen ook ff een testje doen als ik jou was. Je weet het ooit niet Ben niet echt zenuwachtig... Beetje spanning... Maar ik blijf er echt bij dat ik denk dat ik gewoon wat later ongesteld zal zijn. Als ik morgen negatief test, dan zal ik heus wel janken hoor... stiekem hoop ik het echt wel....
Hoop het ook voor je! Ik kreeg ook steeds een dip als ik nega testen. Nou hopen voor je dat je posi test. zal voor je duimen Ik ga maandag testen als het niet doorzet.
Helaas.... negatief... Nou hoop ik maar dat ik echt heel snel ongesteld word... Jij succes maandag en ik hoop dan ook echt voor jou dat je positief test..
@bootsy: jammer dat ie negatief was en hopelijk zet het dan gauw door! wij wachten toch nog even met een tweede.. wil eigenlijk ook wel heel graag eerst lekker van me meissie genieten en dan straks als ze wat ouder is dat ze er dan ook naar uit kan kijken en me kan helpen.. dan zit ik ook niet met 2 kids in de luiers en met de buggy enz enz.. mischien nog een diploma halen.. dus tja voorlopig nog even niet en we zien wel verder wanneer het toch weer gaat kriebelen maar hopelijk hou ik het vol tot ze minimaal 2,5/3 jaar is..
Jammer Rose en Bootsy, ik had het leuk gevonden als er nog meer van dit groepje zwanger zouden zijn! Succes in de volgende ronde dames!
Tja, ik wou dat ik nu nog ongesteld werd... Zat eerst nog te denken om van een ander merk een test te doen, omdat ik eigenlijk nog niet eens een beetje bloed verloren heb, maar ach daar hou ik mezelf mee voor de gek... Dus nu maar wachten tot de ongi