sinds de laatste zwangerschap en geboorte van zoonlief voel ik m iedere cyclus.. net als de meesten 1 dag felle steken link of rechts (meestal rechts) in de lies (net er boven..)
Bij welk 'kopje' ben jij meestal aan het kletsen dan? Ja, ik heb er vandaag nog niet echt last van.. wel misselijk, maar ook dat niet meer zo erg. Hopelijk kan ik vandaag ook alle geuren weer aan haha
ik zit bij: wie gaat er nog meer voor een 2de.. Maar we kunnen hier elkaar wel op de hoogte houden Nog 13 daagjes hihi (duurt lang) ik heb ook geen last meer van steken.. misselijk ben ik sowieso nooit daarvan..
Ik heb vandaag wel gevoelens in mijn buik, maar geen pijn meer... en misselijk blijf ik maar.... ja, vind ik wel leuk om elkaar op de hoogte te houden. 13 dagen pffff, das nog lang hahaha....
als ik de pil niet slik heb ik 1,5/2 weken voor mijn ongesteldheid altijd een felle steek ik mijn onderbuik die ongeveer 1 minuutje aanhoudt en dan gaat het gewoon weer weg. ook heb ik 1 dag voordat ik die steek krijg last van pijnlijke tepels en dat gaat weer over na een weekje of vlak voor mijn menstruatie.
@bootsy: nog 12 dagen... haha we hebben ook het zelfde plaatje dus moet echt goed kijken waar mijn reacties staan haha ik ben wat hoesterig en telkens als ik hoest krijg ik steken onderin me buik... af en toe voel ik wat dingetjes dat ik anders nooit voel maar goed je praat jezelf ook dingen aan... toen ik zwanger was van danisha had ik ook nergens last van en die maanden daarvoor voelde ik vanalles..
Ik voel nu eigenlijk vrij weinig... soms een klein steekje, maar niet echt iets... alleen nog misselijk, maar dat is ook alweer minder... Ja we hebben precies dezelfde banner en ook nog eens het zelfde plaatje... nu nog allebei zwanger hihi
Ik vind het ook al best spannend hoor... Sowieso of ik nu wel of niet zwanger ben... Het is mijn 1ste ronde en ik hoop gewoon dat alles goed werkt. Ik zal heus wel janken als ik niet zwanger ben, maar weet dan wel dat het werkt. Nog 12 daagjes hihi
Hey Bootsy, Ook ik heb die symptomen en ik vind het vrij lastig omdat ik steeds denk dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn... Mijn tepels zijn altijd zo gevoelig en ben ook misselijk en lichte buikkrampen... pfff erg verwarrend allemaal. Ik vraag me soms af hoe het dan wel moet aanvoelen om zwanger te zijn... Groetjes Nanske
Volgens mij is dat echt weer bij iedereen anders. Ik heb last gehad van mijn eisprong, tenminste dat denk ik. En nu gaat het eigenlijk wel weer goed. Voel me vrolijk.. en heb af en toe nog maar last van die misselijkheid en kleine steekjes, maar ach daar had ik al vaker last van We zien het wel over een week of 2
ja het blijft afwachten... toen ik zwanger was had ik pas na week 6 wat symptonen maar daarvoor niks..
Bij mij is het verschillend, de ene keer voel ik het goed, de andere keer niet. Soms voel ik een paar uurtjes wat en dit keer wel drie dagen een gevoelige buik gehad. Haha, en ik ga ook nog eens precies met jullie op!
he maar je hebt wel een ander plaatje hihi grappig.. vandaag behoorlijk last gehad van een ongi gevoel in me buik en rug
Hey zijn we al met z'n 3tjes Pfff, ben vandaag op zo'n blok gaan staan, begon ie ineens kei hard te trillen... En ik heb nu dus ook last van mijn rug en buik. Ik hoop maar niet dat er iets losgeschoten is, als dat al kan. Maar volgens de een ander topic wat gaat over de trilplaat in de sportschool, mag je niet op zo'n trilplaat gaan staan Maar we zien wel... Nog 11 hele dagen pffff haha