Ja 10 dagen! Ben benieuwd! Eerste ronde overal last van deze ronde niks gemerkt ja afgelopen maandag wat buikkrampen. Vraag me af of ik me eisprong in deze 2 rondes wel heb gehad?
Ik heb nu een paar dagen helemaal nergens last van gehad en nu ben ik weer kost en kostmisselijk, geuren maken me nog misselijker, buikpijn, moe... van alles. Maar ik wil mezelf er niet aan toegeven Waarom denk je dat je eisprong niet gehad hebt rose1982?
Weet niet! ik lees hier op het forum van pijn en steken kan me niet herinneren zoiets te voelen ja voel wel wat dingen maar of het echt steken zijn. en lees over vruchtbaarslijm. Heb ook geen slijm gezien. Dus dat zet me aan het denken of ik wel een eisprong heb gehad!
Volgens mij hoeven die dingen ook allemaal niet hoor.. Zijn ook mensen bij die niets voelen of geen slijm hebben en toch een eisprong hebben, tenminste dat denk ik...
Oh, dat moet ik dan aan laten passen, is nog van vorige maand en toen had ik maar wat geschat. Vorige maand was de eerste ronde en ik had nog niet bijgehouden hoe lang mijn cyclus was.
Oh en het is dus inderdaad vanaf 29 september gerekend, toen was de eerste dag van mijn cyclus, dat bedoel je toch? Maar mijn NOD heb ik op 25 okt. gezet, omdat het de afgelopen keer 27 dagen duurde. Mijn banner heb ik alleen weer op 28 dagen ingesteld, omdat het de afgelopen keer volgens mij korter was dan normaal. Helemaal zeker weten doe ik het niet, want ik heb het pas vorige maand voor het eerst bijgehouden.
Rond m'n ovulatie heb ik vaak wat steekjes aan de rechterkant. Dan weet ik dat het eraan komt of er al is maar weet niet of het echt een eiSPRONG is of gewoon het eitje wat onderweg is ergens heen hihi geen idee. De dag erna heb ik een kriebelig gevoel in m'n onderbuik, is niet echt pijn te noemen. Iemand een idee wat dat kan zijn? Dat kriebelige gevoel? Oja en windjes laten moet ik altijd wel veelhaha! Heb niet echt erop gelet of ik dat rond die tijd meer heb Volgens mij is dat iets wat in de genen zit bij ons haha, m'n vader kan er ook wat van! Pfoe! Hahaha... LOL
pfff, ik ook.... Ik wil nu al steeds testen. Denk dat ik maar ovulatietesten ga kopen, dan kan ik in ieder geval iets testen de volgende ronde
hallo meiden, Zit in de zelfde fase van mijn cyclus als jullie. Heb denk ik in afgelopen maandag op dinsdag nacht mijn ei gehad en 28 oktober is mijn vermoedelijke NOD. Sinds vandaag voel ik mijn baarmoeder heel erg, heb ook een gevoel tegen het misselijke aan. Maar het is ook nog een beetje vroeg om zoiets te voelen aangezien je eigenlijk pas na innesteling zwangerschapsklachten kan krijgen . En voor innesteling is het nog wel aan de vroege kant. PFfff gek word ik er nu al van en moet nog 9 dagen wachten... Dus wil graag met jullie meekletsen om de aankomende dagen 'dragelijker' te maken... Knuffel Afrola
we krijgen een leuk clubje zo: bootsy jo79 rose1982 lauraatje afrola Nog 9 dagen voordat we kunnen testen! Testdagen (wanneer ga je testen?) Lauraatje:25 okt en 27 okt (2 dagen van te voren ook omdat ik het toch niet volhoud)
ik wil denk ik woensdag de 29e pas testen, als ik nog niet ongi ben dan ben ik echt overtijd en heb ik een vrije dag. Kan ik tenminste de hele dag rondspringen