ja, dat kan ik me wel voorstellen afrola, maar ik ben pas op vrijdag vrij en dat vind ik echt veel te lang, dus vandaar zondag... en mijn vriend wil er heel graag bij zijn...
Ik ga toch proberen tot me NOD! Of het me gaat lukken dat durf ik nog niet te zeggen haha! Volgende week zal ik wel anders praten.
Ach ja.. aan de ene kant is het wel beter om te wachten, maar het is zo verleidelijk om het eerder te doen.... Ik ga in ieder geval echt wachten tot de zondag, want dan ben ik al een dagje eerder... en aangezien ik mijn cyclus nog niet 'ken'.....
we krijgen een leuk clubje zo: bootsy jo79 rose1982 lauraatje afrola Nog 9 dagen voordat we kunnen testen! Testdagen (wanneer ga je testen?) Lauraatje:25 okt en 27 okt Bootsy: 26 okt en 28 okt Jo79: 25 okt en 27 of 28 okt
hebben jullie al ergens last van, behalve ongeduldig zijn? Gisterochtend voelde ik mijn baarmoeder, echt pijnlijk, en nu vanavond voel ik hem weer een beetje. En mijn borsten zijn weer gevoelig en aan het groeien, maar daar heb ik al drie rondes last van grmbl .
Ja spannend, ik heb alleen een beetje last van een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar of dat wat zegt? We zullen het zien over een weekje, maar ik word wel nieuwsgierig.
Ik heb vanmorgen al moeten overgeven, ineens uit het niets... En sinds vanmiddag echt hele erge steken rechts in mijn onderbuik... En mijn borsten doen ook wel wat zeer... maar ik wil gewoon helemaal niets voelen... grrrr
Pfff heb de hele dag last van me onderrug. werd vanmiddag steeds erger zit nu gewoon krom van de pijn. Trekt van onder in me rug naar me rechter zij. heb ook over de dag heen wat steekjes in mijn buik. Maar verga op het moment van de rug pijn.
Zou wel grappig zijn als we nu met z'n allen tegelijk zwanger zijn haha! Maar ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben... Ik denk ook dat ik het testen ook uitstel.. denk dat ik pas dinsdag of woensdag ga testen, maar ik weet het allemaal niet... Als ik het tot dan kan 'volhouden', dus ook niet ongi ben...
Ja zal leuk zijn! allemaal tegelijk! Hebben jullie geen last van jullie onderrug en steken in je zij. Zat eerst te twijfelen misschien dit wel me eisprong is maar zou wel erg laat zijn dan!
Ik heb echt steken, die soms tot tranen leiden zoveel pijn, in mijn buik... En ook pas vanaf vandaag. Vrijdag had ik hier ook wel wat last van maar niet zo erg als vandaag...
Nou we wachten rustig af! En wie weten over 8 dagen! Denk zelf van niet want dit is pas mijn 2de ronde. (maar je weet nooit)
Tja, en van mij is het pas mijn eerste ronde... dus de kans is klein... maar tja, er is een kans Kan ook door het ontpillen komen...
Ja de kansen zijn er zeker! Bij de 1 is het de eerste ronde al raak en de ander doet er een jaar over. Vriendin van mij is al 9 maanden bezig. En denk vaak eerst is zij aan de beurt dan wij. Want lijkt me ook erg om te zeggen hee ik ben zwanger.
Ja, zo heb ik dat met een collega, die is ook al een tijdje bezig (ben ik pas achter gekomen) en een andere collega van ons die was in ronde 1 ook al zwanger, als ik dat nu ook al heb, of in ieder geval voor haar, voel ik me zelf al zo lullig....
Heb jij het iemand verteld dat jullie bezig zijn, Ik heb het 1 vriendin verteld die ook bezig is! Want wil niet steeds die vragen en en en?
Nou, op mijn werk heerst de 5de ziekte... en die collega die bezig is met zwanger worden, kwam naar mij toe en begon te vertellen als je zwanger wilt worden dat het dan ook al gevaarlijk kan zijn... en zo begonnen we het tegen elkaar te vertellen dat we dus allebei bezig zijn ermee... (hoop maar dat niemand dit leest die ik ken )
ik heb wel dingetjes maar bij danisha had ik pas na week 6 symptonen dus denk niet dat het daarmee te maken heeft.. maar heb meer pukkels, snel chagi/boos, af en toe ongikrampen en meer witte afscheiding wat ik dus ook had bij de zwangerschap van danisha.. daardoor ga ik hopen maar dat wil ik eigenlijk niet.. het blijft afwachten...