Zo veel (schijn) symptomen dus. Lastig he? Ik vind ze in elk geval niet leuk, als het nou voor een doel is prima, maar als het toch niet raak is waarom moet je je er dan zo beroerd van voelen Maar ik moet nu niet te hard klagen vandaag ben ik alleen maar moe en heb ik heel veel trek, maar verder weinig last. Vorige maand ben ik wel heel beroerd geweest... Nog even geduld hebben en dan weten we het weer.
Bij Robin kreeg ik ook heel veel puisten, het zag er niet uit. En ik had zin om een potje te janken, maar zonder reden. Toen bleek ik zwanger te zijn, maar die symptomen had ik al een week of twee voor ik testte (een week na nod). Had er niet eens zo bij stilgestaan dat ik zwanger zou zijn. Nu geen puisten, maar ik ben vandaag echt heel chagerijnig. Wie weet is mijn gechagerijn wel omdat ik zwanger ben? Dat zou leuk zijn, denk dat dan gelijk mijn boze buien als sneeuw voor de zon verdwijnen !
Ben nu ook flink chaggo maar komt misschien ook omdat ik het gevoel heb dat het gewoon niet raak is... En ik vind dat manlief ook erg zijn best heeft gedaan om mij chaggo te krijgen . Zal hij zelf vast niet mee eens zijn ...
Ik kreeg vandaag al last van ongi verschijnselen... oftewel de buikpijn... maar ik weet het ook allemaal niet meer... Ik zie het allemaal wel, anders maak ik mezelf gek...vind t ff wel best. is het wel dan is het wel, is het niet dan is het niet...
Ik had vanmiddag 2 keer flinke steek in me zij. En ging half uur erna op me werk naar de wc en had wat slijm met klein beetje rood bloed in me inlegkruisje. Verder niks meer gezien vandaag! Me rugpijn is gelukkig bijna weg voel af en toe nog wel wat, maar niet meer zo extreem als gister avond.
Na een hele korte cyclus vorige maand van 12 dagen (na verwijdering spiraal) ben ik toch uitgegaan van een 'normale' cyclus van 28 dagen deze maand. Dan zou vandaag mijn eisprong zijn! Nu ben ik vandaag ietwat misselijk en heb wat kleine steekjes in mijn linkerlies! Ik heb ook een klein beetje slijm! Niet heel erg veel maar van dat beetje kan ik wel een draadje trekken (sorry voor dit praatje) hihi Dus ik denk echt dat vandaag de dag is.. Heb net mijn mannetje al een spannend sms'je gestuurd , we kunnen niet wachten tot onze oudste vanavond op bed ligt...
hallo meiden, kunnen jullie me helpen en misschien hebben jullie wel vaker zo'n vraag gehad maar goed, ik heb de laatste tijd niets anders dan een onregelmatige ongie, nou de afgelopen 2 maanden was aug goed netjtes om de 28 dagen en nu september had ik 1 week rust en toen weer 2 dagen lichte ongie gehad en nu als het goed ik kan ik testen maar durf niet kan iemand misschien mij daar meer over vertellen. ps alle verhalen gelezen zijn echt toffe meiden liefs jantine
Hoi Jantine. Zou je graag willen helpen, maar zit zelf pas in ronde 2 dus ben benieuwd of ik deze maand een gewone cyclus heb. (hoop het niet hahah). Waarom test je niet gewoon! Wie weet! Nou succes er mee en hoop dat andere meiden je ermee kunnen helpen! X
@Jantine, ik zou ook gewoon testen hoor! Ik heb trouwens zo'n beetje nergens last van, voel me in ieder geval niet zwanger, nou ja, nog 5 dagen hè, dan weten we meer!
Waar ik vorige week nog zoveel last van heb, hoe weinig ik nu voel... Heb helemaal geen buikpijn meer, geen gevoelige (.)(.), niet meer misselijk, alleen ik ruik alles nog zo goed... Tja, nog 5 daagjes... spannend hihi
Mijn klachten nemen juist toe... Onwijs gevoelige en opgezwollen (.)(.). Steeds gevoeligere onderbuik (soort van ongi gevoel), rommelende darmen, moe, chagerijnig / somber Wachten is stom... @ Jantine, wij kunnen helaas niet zeggen wat er bij jou aan de hand is, als je twijfelt en je kunt / wilt niet meer wachten gewoon testen en anders nog even een paar dagen volhouden en dan als je ongi er nog niet is gaan testen. Meestal wordt aangeraden om uit te gaan van je langste cyclus in de laatste 6 maanden...
Hallo meiden! Ook ik wil zo graag zwanger worden. Nu heb ik allerlei klachten en vraag me af of ik zwanger zou kunnen zijn (heb over 6 mijn NOD). - Heb ongeveer 4 dagen licht (bruin) bloedverlies gehad. Telkens in de ochtend en niet meer dan een veeg (hierdoor had ik eigenlijk de hoop al opgegeven voor deze ronde); - Nu heb ik wat lijkt op "witte vloed". Soms is het een beetje gelig. Maar heb continue het idee dat ik erg nat ben van onder - Moeilijk in slaap kunnen komen en vorige week de hele week 's nachts wakker worden, nu slaap ik gelukkig wel door; - Last van droge ogen. Mijn lenzen (vooral de linker) blijven steeds aan mijn ogen vastplakken. - Heb een opgeblazen gevoel en af en toe wat steekjes in mijn onderbuik. - Heb ook al sinds mijn eisprong een verstopte/loopneus. Niet echt verkouden. - Regelmatig last van hoofdpijn. - Heb enorme honger/trek. Kan wel blijven eten. - Mijn buik rommelt. Vooral veel nadat ik gegeten heb en als ik 's avonds in bed lig. Wie herkent dit?