Oh ja vergeten. Heb ook regelmatig last van winderigheid zelfs nog nadat ik net naar het toilet ben geweest Erg vervelend!
nog 5 dagen.. tijd gaat langzaam hihi @Brigitte2410: ik ben ook steeds "nat" van onder en is idd wit en gelig (bah) verder heb ik niet echt symptonen...
Hee meiden nog 5 dagen spannend! Ik heb ook sinds afgelopen weekend weinig klachten. Ben wel heel erg moe, maar dat komt denk ik omdat drukke week heb op het werk (client overleden) Maar wel blijven duimen wie weet testen we allemaal positief over een aantal dagen! X
kunnen zwangerschapssymtomen zijn maar kan ook menstruatie zijn die eraan komt.. ik hoop natuurlijk eerste voor je! tis alleen wel zo dat de meeste, ik ook , echt zo goed opletten dat je echt alles ineens voelt en extra bewust van bent..x
Nog 4 daagjes..... Vannacht ben ik wakker geworden van de pijn van een van mijn (.)(.), pffff echt niet normaal. Ik kon er gewoon helemaal niet op liggen.... Ach nog ff doorzetten naar of de ongi of de zwangerschap maar ik denk de ongi... ook al geeft mijn gevoel steeds dat ik zwanger ben en mijn verstand zegt ach die kans dat je dat in ronde 1 word is zo klein...
Ach, die symptonen willen helemaal niets zeggen.... sommige meiden voelen pas iets als ze echt positief testen, de andere weer al wel van te voren... Ik word in ieder geval niet vrolijker van al die kleine dingen. Als ik echt zwanger ben, vind ik het, denk ik, niet erg... maar nu heeft het nog geen functie... Al heb ik er niet zo heel veel last van hoor Alleen soms van die heftige pijnen ineens uit het niets.
nou heb vanmorgen toch stiekem gestest en uiteraard negatief.. ik twijfel of ik te vroeg heb getest omdat ik bij danisha 2 dagen voor NOD hele lichte streep had en dit dezelfde testen zijn en dan 4 dagen van te voren mischien te vroeg was... of (wat ik zelf denk) dat ik gewoon niet zwanger ben maar goed ik merk het wel..
Erg he.... pfff ik zit ook steeds te denken zal ik toch maar alvast een test doen, maar ik heb zoiets van, dat heeft toch geen nut... Het is voor mij ook voornamelijk dat ik wil testen omdat bij mij op het werk de 5de ziekte heerst en als ik dus zwanger ben, wil ik zo snel mogelijk mezelf laten testen enz....
Nou, ik zit er echt tegenaan te hikken... En er zijn genoeg meiden die zich niet in kunnen houden hoor... je hoeft je nergens voor te schamen... Ik ben er ook nog niet hoor...
Heb me nog kunnen inhouden! Heb niet echt klachten deze ronde dus ben bang dat me ongie er gewoon aan gaat komen. Maar we w8ten rustig af wie weet.
Oh, ik heb ook een testje gedaan . Had toch nog van die goedkope testjes, dus wou het er op wagen, maar negatief . Nou, bij Robin testte ik pas een week na NOD en toen kreeg ik een duidelijk, maar licht streepje, dus we houden hoop. Al heb ik nu zoiets van, we zien wel. We wachten wel een paar dagen af. Eigenlijk moet ik die testen dus gewoon niet in huis hebben, want daarvoor had ik ze ook niet en dan doe je het gewoon niet.
Hier valt het wachten me ook steeds zwaarder. Heb zoveel klachtjes, moe, last van mijn buik, megagrote en gevoelige (.)(.) ze zijn gewoon een cupmaat gegroeid , ofwel super trek en dan ineens wil ik niets meer eten. Ik zou het zo graag even van me afzetten maar als je continu last van buik en borsten hebt lukt dat niet . Mijn hubbie snapt niet zo goed dat ik er de hele dag zo mee bezig ben. Hij denkt er alleen aan als ik tegen hem 'zeur' over mijn klachtjes enzo. Pffff mannen....
Jo en Lauraatje, balen dat jullie testen negatief waren . Je hoort toch zo vaak hier op het forum dat mensen 4-6 dagen voor NOD posi testen dat je denkt dat moet bij mij dan toch ook kunnen... Maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd. Daarom hoop ik voor jullie [-o< dat het toch nog uitdraait op een posi test. Succes allen nog met wachten...
Ik word hier ook erg gek hoor... Heb allerlei gekke dingen nu... Zoals puistjes, ongi gevoel, doorzichtig slijm en dan weer wit slijm, mijn geur is echt niet normaal zo sterk. vannacht werd ik wakker van de pijn in 1 van mijn (.)(.) Ik weet het allemaal niet meer... maar ik wil echt sowieso tot zondag wachten met testen...
Ik wil zelfs tot woensdag wachten ... Het weekend gaat altijd wel lekker snel en volgende week heb ik veel afspraken op mijn werk dus hopelijk gaat het wachten dan wat makkelijker
Tja, ik zou aan de ene kant ook wel langer willen wachten, omdat het eigenlijk beter is, maar ik wil het op mijn gemak testen... Moet de rest van de week werken en ik wil het allemaal op mijn gemak verwerken, of de test nu positief of negatief is
Oh dat begrijp ik heel goed! Maar mijn voordeel is dat ik op woensdag vrij ben Dus als ik niet ongi ben geworden sta ik gewoon vroeg op met mijn hubbie en daarna kruip ik heel blij of teleurgesteld weer terug. En daarna bedenk ik wel weer wat ik ga doen... Mijn hubbie wil zelfs tot volgend weekend wachten maar dat vind ik dan weer echt te lang.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen, nog een hele week wachten lijkt me ook echt te lang Maar als je lekker vrij bent dan... lekker zeg... Hopen op een goede woensdag!