ja, dat hoop ik ook.... ik zou het echt super vinden als we met z'n allen zwanger testen... zou echt een stunt zijn haha
jullie klinken ook echt zwanger en ik totaal niet.. heb eigenlijk niet echt symptonen wat ik niet zou kunnen plaatsen... weltrusten iedereen
Truste! Heb ook niet veel klachten deze ronde ja vorig weekend flinke steken in me zij en rug verder eigenlijk niet.
Maar sommige zwangere vrouwen hebben super veel 'klachten/lasten' en de andere helemaal geen... Ik heb liever deze dingen allemaal niet, ze maken me erg onzeker enz...
ja bij danisha voelde ik ook niks maar door de negatieve test geloof ik er niet zo meer in.. dus wacht af op me ongi
Had je wel een extra gevoelige test? Misschien heeft je lichaam nog niet genoeg hcg aangemaakt.. Kan nog steeds alle kanten op meis!
Ik word echt gek hier. De hele week al eisprongklachten :krampjes in mijn linkerlies, drukkende pijn en het gevoel dat daar echt wat gebeuren gaat.. Maar nog steeds geen positieve ovutest! Nu al dag 19... Help
Ik dacht dat ik vanmiddag ongie ging worden (4 dagen te vroeg) Had een druppel bloed in me inlegkruisje vanmiddag nog een keer klein beetje bruine afscheiding nu weer niks. Zou het ronde 3 worden?
pff geen idee kan weer eens vanalles zijn.. @bootsy: ik heb getest met matcare midstream.. daarmee testte ik bij danisha 2 dagen voor NOD heel licht dus wie weet was ik idd te vroeg maar toch denk ik dat ik ongi ga worden
Zal wel laat zijn denk ik want moet over 4 dagen ongie worden. Ik denk zelf dat het gewoon me ongie gaat worden, alleen wat vroeger
Ik heb zelf ook al een test gedaan, die van de kruidvat, maar ook niets Mijn vriend wilde graag dat ik de test deed... Nu nog maar afwachten... zal wel ongi worden
Hee vervelend zeg. Nou wie weet! Mijn vriend zegt juist w8 maar gewoon af. Pff weet je hoe moeilijk dat is zeg. Maar ik denk zelf ook dat ik waarschijnlijk ronde 3 weer in ga!
Oh bootsy balen van de nega test. En de rest allemaal ongi klachten, Balen zeg. Dat was niet zoals afgesproken Ik zal nog voor jullie duimen [-o< Bij mij is mijn ongi (nog) niet in aantocht, ik vind het steeds spannender worden...
dat zou idd jammer zijn zeg! Ik heb ineens last van mijn linkerborst en voordurend last van me onderug en rare krampen dus hier zal de ongi ook vast doorbreken...
Het enige wat ik nog maar heb is ongi krampjes... Dacht dat ik vannacht wel ongi zou worden, maar ook niet... niet eens een beetje rood. Wel steeds last van mijn onderbuik,maar dan geen ongi-krampjes echt gemene steken, waardoor ik ook best vroeg wakker was... En volgens de pendel ben ik echt zwanger en kan ik pas morgen positief testen... Dus zou het dan morgen toch hihi Ach we zien wel... als het maar iets word... zwanger of ongi
Nou meiden, mijn weekend begint slecht... de zijn gearriveerd. Ik had ze echt nog niet verwacht vandaag Dus op naar de volgende ronde...