Echt balen ja! nou denk dat het bij mij ook niet lang meer gaat duren had net al wat druppels rood in me inlegkruisje.
wat kl*te zeg.... wou met z'n allen zwanger worden, niet ongi.... Ik heb nu alleen ongi krampjes en bruinig slijm...
Afrola, wat jammer joh! Hier een beetje een zeurbuik, dus ik verwacht het ook elk moment te kunnen worden.
Hier niks meer gezien, krampen zijn ook weg. pff ben vandaag al tig keer naar de wc geweest om te kijken.
Ik stop er vaak gewoon een tampon in als ik m'n NOD heb anders ga ik elke x als ik wat voel lopen naar de wc en dan loop ik de hele dag te flippen als ik wat voel. Misschien een goeie tip?
Ja maar heb me NOD pas maandag! En had vanmorgen 2 druppels in me inlegkruisje wat bruinig bloed dus daarom ben benieuwd of me NOD eraan komt.
nou had vanmiddag weer (ja weer) een testje gedaan en eerst zag ik niks dus ik balen.. later zag ik toch een heeeeeel vaag lijntje.. wat ik bij overige testen niet heb gehad.. mijn man zag niks dus was erg bang dat ik me het in zou beelden.. toen kwamen onze vrienden langs (laan87) en die zagen ook wel iets van een streepje.. dus tja werd nog onzekerder maar was dus niet gek want hun zagen ook wat... maar de kruidvat test was wel negatief... dus morgen vroeg zou ie toch duidelijker moeten zijn anders was het een vals lijntje waar ik erg bang voor ben @afrola: balen meid! @rose1982: het kan nog alle kanten op hoor weltrusten allemaal en vergeet de klok niet terug te zetten!
hee lauraatje ik ga voor je duimen! En wat ze zeggen en streep is een streep! Ik denk dat ik er morgenvroeg ook een test aangaat hier haha. Kan niet meer w8ten. Ik hoor het morgen wel
Lauraatje, spannend, ik hoop dat het een heel licht lijntje was! Nog steeds geen ongi hier, hopelijk komt het ook niet [-o< ! Ik wil gewoon zwanger zijn ! Maar volgens mij verschilt mijn cyclus nog wel eens een dag of drie, dus ik ga er vandaag geen test meer aan wagen, misschien morgen, dinsdag of woensdag (eeuh, als ik zoveel geduld heb).
Hier ook nog geen ongie en de test van vanmorgen NEGATIEF. Was weer even een teleurstelling. Laura ben erg benieuwd meis!
Dan staan we er hetzelfde voor rose! Ik voel me alweer wat beter, maar heb al wel ff moeten huilen hoor... terwijl het nog steeds alle kanten op kant... we zitten immers nog maar 1 dag voor onze nod...
Ja gister dacht ik echt nu gaat het komen had krampen en paar druppels bruin bloed. Sinds gister avond nergen meer last van. had vanmorgen tampon ingedaan kijken of er wat aan zat te komen, maar ook deze is nog schoon. Verder heb ik de hoop al een beetje opgegeven 1 dag voor je NOD nega testen zal heus niet meer positief veranderen denk ik dan.
Dat denk ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant kan het echt gewoon nog alle kanten op... Ik zit al vanaf donderdag te wachten tot mijn ongi nou eens komt... heb echt van die gemene ongi-krampen, maar ik heb nog geen druppel bloed gezien... Alleen zo'n bruine slijm... en van die geel-witte slijm... Het scheelt voor mij ook wel dat het pas mijn 1ste ronde is...
Ja het kan ook nog allen kanten op zolang we geen bloed zien haha! Maar lees dan die verhalen, die al 5 dagen voor NOD positief testen. Maar ja er zijn ook zat verhalen die pas positief testen als ze 5 dagen overtijd zijn. Dus we wachten rustig af! Blijven duimen voor elkaar!
Dat bedoel ik maar... het kan ook zijn dat we allebei nog niet genoeg hcg in ons hebben zitten... Ik denk zelf wel dat ik gewoon ongi moet worden, maar omdat het mijn eerste ronde is weet ik nog niet wanneer natuurlijk, dus kan zijn dat ik m tegen houd of zo, of dat ie heel netjes morgen komt... Zal zeker voor je duimen Dikke knuf
nou ben nog niet veel wijzer... weer een heel licht streepje en zeker niet donkerder dan gister maar toch staat er een streepje! hoe kan dat nou toch? ik bewaarde die andere testen altijd en keek wel een paar keer per dag op (alsof ie dan ineens positief is haha) maar goed dat waren dezelfde testen als deze.. en nu voor de 2de keer een heel vaag lijntje... ben echt bang dat het niks is... @all: niet ongi worden hoor! samen zwanger gingen we voor!