eisprong voelen: hoelang?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bootsy, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Kun je er geen foto van maken, zodat we mee kunnen kijken?
    En ze zeggen vaak wel een streepje is een streepje...
    Kan me wel voorstellen dat je er niet helemaal zeker van bent...
    Anders zou ik over een paar daagjes weer een test doen.. dinsdag of woensdag... je hcg wordt elke 2 dagen sterker, schijnt...

2. Niet meer actief

ik denk niet dat ie op foto te zien is.. maar anderen zien hem dus ook.. maar je zou toch denken dat ie donkerder moet zijn..

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Vanmorgen een testje gedaan en die gaf een licht streepje aan, net weer eentje gedaan en weer een licht streepje 8-[ . Heb ze in mijn album gezet, de bovenste heb ik alleen met haarspray ingesprayed, want ik kon geen nagellak vinden en toen verkleurde het onderste deel een beetje, dus wie weet is dat wat minder betrouwbaar. Die andere foto van die enkele test heb ik zo'n 10 minuutjes erna gemaakt. Weer een licht streepje :whistle: *doet voorzichtig een dansje* . Morgen maar een CB digitaal halen, dan weet ik het tenminste zeker! Ben helemaal hyper joh!

4. Niet meer actief

hoezo licht streepje? is ja harstikke duidelijk! je bent gewoon zwanger. Gefeliciteerd!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dank je, ieeeh, durf het nog niet helemaal te beseffen hoor :D ! Nou, dan wil ik van jullie ook snel allemaal positieve testen zien, ik duim voor jullie!

6. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    JOEPIE! iemand van ons die zwanger is!

Gefeliciteerd!

Nu jij ook he lauraatje... ;)

7. Niet meer actief

zie het somber in :( maar goed mijn tijd komt vanzelf en wie weet ben ik toch zwanger maar ga liever uit van niet.. kan het alleen maar meevallen..

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Lauraatje, ik testte een dag of drie geleden dus hartstikke negatief, geef de hoop niet op! Eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht hoor!

9. Niet meer actief

ja maar volgens mij is de test van gister duidelijker dan die van nu.. dus vind het beetje raar... maar ja blijft afwachten..

10. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Wat voel ik me * zeg.... pfff.
    Heb zo'n grieperig gevoel... denk ook steeds dat ik ongesteld geworden ben, tenminste zo voelt het dan echt, maar nog geen druppeltje bloed.
    Ben ook kei moe (kan komen door de tijdwisseling), hoofdpijn, buikpijn... grrrr

Lauraatje, ik ga echt voor je duimen meis!

11. Niet meer actief

dank je ik ook voor jou!

ik heb de hele tijd aldoor zere steken onderin... heb ik anders nooit.. hoop het zo! voelt beetje als eisprong steken alleen dan in het midden..

12. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik heb het meer aan de zijkant die steken, nu valt het wel weer mee... nu heb ik meer last van het koorstige gevoel, dat spierpijn... denk echt dat ik gewoon kei ziek aan het worden ben...
    Maar komt vanzelf goed...

Thanx lauraatje, wanneer ga je weer een test doen?

13. Niet meer actief

als ik het morgen niet word dan doe ik er dinsdag één...

14. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ben erg benieuwd.... zal dinsdag zeker aan je denken!

Ik ga pas zaterdag weer testen, als het nog nodig zou zijn....

15. Niet meer actief

spannend.. hoop echt dat het uitblijft bij je!

16. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Tja, het is nog maar de eerste ronde... ook al hoop ik het natuurlijk van wel..
    Ik ben ook erg nieuwsgierig of dat streepje van jou ook echt een duidelijk streep is dinsdag... ik hoop het echt voor je...
    Ik denk dat ik vroeg naar bed ga, dat griepige gevoel word steeds erger lijkt wel... blegh

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden wat lees ik nu al 2 meiden met een streep!
    JOEPIE! GEFELICITEERD!
    Hier ook nog geen ongie te zien. Maar vanmorgen nega getest dus ben er bang voor.

18. Niet meer actief

@rose1982: nou ik geloof er nog niet zo in.. jammer dat je nega hebt getest! wie weet blijft het toch uit..

wat ik niet echt snap: ik heb een cyclus van 28 dagen dan zou je toch vandaag ongi moeten worden als je naar de banner kijkt? en je rekent toch vanaf eerste dag menstruatie dan zou ik ook op 26 okt uit komen?

19. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Nee, we zouden morgen pas ongesteld moeten worden. Dat is dan weer dag 1.
    Wanneer ben je voor het laatst ongie geweest?

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden nu jullie het over de cyclus hebben. heb ik net uitgerekend mijn laaste ongie begon 1okt dus met cyclus van 26 dagen zou ik het vandaag moeten worden en cyclus 28 dagen dinsdag. snap ff niet wrom ik deze banner heb!
    Denk fout gemaakt met de maand ofzo.

Deel Deze Pagina