Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mmooii, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Het zal vast al meer besproken zijn hier maar wil toch de vraag nog stellen:

Volgens de calculator heb ik vandaag de innesteling! Was er eerlijk gezegd niet zozeer mee bezig maar had het net nog even opgezocht!

Kan het nu wel zo zijn dat je de innesteling kan voelen?

*Ik heb de volgende symptomen sinds 2 dagen denk ik:

- zere/gevoelige borsten!
    - te moe gewoon
    - kan wel huilen de hele dag (zonder reden!)
    - soms wat licht in mn hoofd (duizelig!)

*Sinds vandaag voel ik ook:

- Veel gerommel in mn onderbuik
    - steken af en toe in mn buik aan de linkerkant
    - Voelde me vanacht opeens wat misselijk!
    - En een klein beetje bruinige afscheiding vond ik in mn inlegkruisje :oops: Niet veel maar door de dag door zie je het wel zeg maar lichtjes!

Kan het zijn dat dit echt mijn innesteling is?
    Ik hoop het zo eigenlijk! Want er zijn toch ook mensen die dit wel kunnen voelen?

Ik hoor het graag!
    ben eigenlijk wel benieuwd!

dankje!

xxx mmooii

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Je kant volgens veel vrouwen wel voelen.
    ik dacht ook dat ik het voelde maar werd daarna toch ongi helaas.
    Ik had zelfde klachten als jij, pijn hier pijn daar, moe duizelig en misselijk en ga zo maar door

Kan innesteling zijn, kan beginnend ongi zijn, kan buikgriepje zijn, vanalles en nog wat

Mijn tip: blijf lekker afwachten, zoek afleiding tot de dag dat je kan testen :)

3. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    haihai,

De klachten kunnen wel een innesteling betekenen dan?

En ja een beginnende ongi lijkt me eigenlijk sterk. Ik moet pas over 9 dagen ongi gaan worden (of niet!) En heb dat eigenlijk nooit zover van te voren!
    Kan dat het nu wel zo is maar dat is dan wel de 1e keer! En mn cyclus is wel regelmatig eigenlijk!

Het kan zoveel zijn dat weet ik ook wel!
    Wilde meer weten of het wel klachten zijn van een innesteling, of het zou kunnen in ieder geval!

Lekker afwachten zeg je! haha! Afwachten wel maar of dat lekker is!
    Ben van nature nog al ongeduldig snap je.... ;)
    Maar ja ik wacht af en zoek daarvoor zeker afleiding!
    Dankje!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja de klachten kunnen zeker innesteling zijn. Maar maak het je zelf niet lekkerder dan het (misschien) is.
    Ik had zelfde klachten, ook nog nooit eerder gehad. Vroeg ook om advies hier op de site en veel zeiden dat het innesteling kon zijn. Helaas werd ik een week eerder ongi dan normaal. Helaas maar waar. maarja Nieuwe maand, Nieuwe kansen :)

En dat afwachten haha ja lekker is het inderdaad niet maar denk toch wel het beste dan continu erover piekeren ;)

Heel veel succes meid! hoop dat het raak voor je is! wij gaan de nieuwe ronde beginnen dus misschien binnekort vanuit deze kant ook een zwangerschaps-berichtje :)

5. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    hoi
    ik had ook vorige maand, 2 weken voor mijn ongesteld heid dag ook last van rug pijn en buik pijn en pijn in mijn borsten duizeligheid ik voelde mij anders.
    toen dacht ik dat ik zwanger was , omdat ik het vreemd vind waarom ik dat 2 weken voor mijn nod had, maar ben toch ongesteld geworden.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja ik had het ook 1 a 2weken voor mn nod. maar werd ook ongi helaas

het lichaam is maar iets raars vind ik.
    je kan er niet echt op vertrouwen zo nu en dan
    daarom beter om af te wachten tot je écht zekerheid heb
    tot die tijd niks gaan afvragen of hopen. kan alleen maar tegen werken met al dat gestress

meiden, het komt wanneer het komt. en je merkt het snel genoeg (F)

7. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Bedankt voor iedereen de antwoorden!

Ik begrijp dus dat het wel een innesteling kan zijn....Maar ook zeker weer niet! :(
    Nou afwachten dan maar.....en ja lekker afleiding zoeken de komende 9 dagen! ;)

Hoop voor iedereen dat het snel raak is in ieder geval!
    Succes! :D

8. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Hoi Mooii, fijn dat je zwanger bent joh, van harte. Ik las jouw verhaal over je sympthonen en ik had dus ook 13 okt een enorme steek links in liesstreek en dat hielt een beetje aan op de achtergrond zo de hele dag, di 14 okt nog een beetje en nu is het weg. Ik moest ook de 13de pas over 9 dagen ongesteld worden, dus ik hoop dat het bij mij ook een innesteling is! Ik zie, behalve mijn aderen duidelijk lopen in mijn tepels, nog niet veel verandering erin. Ik hoop dat jouw verhaal ook mijn verhaal wordt dus volgende week 22 okt! ;) mijn temp is 37.1 (was 36.4)

9. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Hai Britt1981:

Bedankt voor de felicitaties! :D ben heel blij!

Maar klinkt voor jou hoopvol zeg! Zal voor je duimen!
    Ik had een dag voor ik ging testen meer het gevoel dat ik ongi ging worden als wat anders, maar wilde toch testen en positief!
    Ik had wat bruine afscheiding gekregen en dacht dit is mis! Niet dus!

Voor jou klinkt het verder hoopvol, echt! Ook je temperatuur is hoger, hoop dat dat zo blijft zeg! :D
    Op naar de 22e dan!

Ikz al duimen dat zeker!
    En hoop dat je net zo blij mag gaan worden als ik nu ben! :D

kus

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik moet jullie het goeie nieuws even melden
    heb toch maar test gedaan na weekje overtijd zijn en ik ben ZWANGER !

11. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Super gefelciteerd zeg! :D

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wel een vraagje...
    ben nu ongeveer 5weken zwanger volgens calculator...
    er staat in gebruiksaanwijzing van test dat het in een vroegstadium nog geen 100% zekerheid heeft...
    hoelang duurt deze vroege stadium dat alles nog onzeker is. betekend dit dat ik als ik volgende week weer ga testen dat het dan negatief kan zijn opeens?

Groetjesss

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Misschien doelen ze op een miskraam. Lijkt me sterk dat je ineens nega test. De eerste 10-12 weken kan het nog mis gaan maar daar moet je niet aan denken.

Deel Deze Pagina