Eisprong voelen met Clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mijnimeel, 13 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Lieve meiden,

Ik weet niet of het bericht hier op de goede plaats is, anders wordt hij vast verplaatst door de MOD's.

Ik heb sinds gisteren (CD 14) een gevoel waarvan ik mij afvraag of dit het gevoel van eisprong zou kunnen zijn. Het lijkt nl. alsof ik elk moment ongi wordt. Het is exact hetzelfde stekende gevoel wat ik heb als ik ongesteld moet worden. maar dat lijkt me nu sterk op CD14 na mijn 1e rondje Clomid. Wat denken jullie?

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    zou best kunnen mijnimeel!! cd 14 is lang niet gek!
    krijg jij controles?

ik zou zeggen: klussen als een gek! en dat zeker voor een langere periode...
    het zou namelijk ook nog kunnen zijn, dat je het "groeien" van de follikel voelt. dan komt je eisprong misschien pas over een paar dagen!
    succes meid,
    enne...zet m op!
    liefs elfje

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nee, ik krijg geen controles. Ik moet op dag 21 bloedprikken en een week later hebben we een afspraak met de gyn. Ik lees vana lles over FM, maar die heb ik niet. Misschien omdat dit de eerste ronde Clomid is. Daarbij heeft mijn man ook niet zulke goede zwemmers..... :cry:

Joh, dat wist ik helemaal niet. Ik leer hier elke dag wat. Nooit geweten dat het ook het gevoel kan zijn van de follikels die groeien.
    Enne, klussen doen we zeker als een gek. Nou ja, om de dag dan in verband met de kwaliteit :oops:

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee mijnimeel,
    het is geloof ik wel vaker dat mensen alleen maar een bloedonderzoek krijgen. wanneer dit op dag 21 valt, gaat de gyneacoloog er ook in eerste instantie van uit dat je je eisprong rond dag 14 krijgt.

op cd21 moet je progestron dan boven de 20 zitten, en het liefst boven de 34. dan kunnen ze zeggen dat je een goede eisprong hebt gehad. hopelijk zijn jou vriend zijn zwemmertjes deze week in zo'n optimaal mogelijke conditie!
    succes!
    liefs elfje

5. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik hoop het ook. We doen ons best, meer kunnen we ook niet doen!
    Liefs,

Mijnimeel

6. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik heb me toch een pijn......
    Echt niet normaal. Lig hier bijna dubbel van de pijn. Jemig....

7. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    jeetje wat rot mijnimeel!
    trekt het al een beetje weg?
    had kirby dat niet ook laatst?
    sterkte ermee meid!
    liefs elfje

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Niet het wordt nog erger zelfs. Lig nu op de bank met mijn laptop te vergaan van de pijn!

9. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    he get meid!
    misschien moet je morgen even de poli bellen om raad?
    en lekker vroeg naar bed vanavond!
    sterkte!!
    liefs elfje

Deel Deze Pagina