Goeie middag dames, Ik kom net terug van het ziekenhuis. Er werd verteld dat er een "mooi eitje"aan het groeien is. Dankzij de clomidpilletjes. Het is vandaag dag 18 van mijn cyclus. Ik moet aanstaande vrijdag terug komen en dan krijg ik Pregnyl toegedient...weet iemand hoe dit precies gaat? En hierna kon de gyne precies aangeven wanneer de eisprong is. Heeft iemand ervaring hiermee...stome vraag eigenlijk... we doen allemaal ons verhaal hier.. enne mag ik een klein beetje blij zijn dat er een eitje groeit.....of kan er nog zoveel misgaan? Een van de eitjes zou 14 mm zijn??? Zegt mij ook niet zoveel. Ik weet nog super weinig van alles. Vandaag heb ik mijn tweede echo gehad vandaar dat ik nog niet zoveel weet... Ik hoop reacties hierop te ontvangen met jullie ervaringen
dat is toch harstikke mooi dat er een mooi eitje groeit, doorgaans is een eitje zo'n beetje 20mm, zet voor je bezoek alle dingen op papier die je graag wilt weten maar iedere keer vergeet te vragen of wat dan ook, neem gewoon rustig de tijd om alles op je in te laten werken meid, en tja ook hier is net als op het internet zoveel info te vinden ... heel veel succes
He, Ik heb geen ervaring met jou behandeling maar wil je wel heel veel succes wensen! Wij doen IVF/ICSI en ik moet spuiten bij 14 mm en heb de punctie rond de 20 mm. Dat komt dus aardig overeen met een eisprong (de punctie). Ik denk dus dat je op de 20 mm moet rekenen! Nogmaals succes hoor! Elmo
Dankjwel Elmo! Had ergens gehoord dat de follikel 2mm per dag groeit... is dat waar? Ik heb nog zoveel vragen joh. Bij de gyne is het echt lopende band en heb het idee dat ze weinig tijd hebben om allerelei vragen te beantwoorden. Trouwens ik heb pregnyl gekregen en dat wordt morgen bij mij geinjecteerd.... eng woord!!
hoi damie! volgens mij verschilt het tempo waarin een eitje groeit, afhankelijk van het tijdstip in je cyclus. maar idd vanaf 10 mm kunnen ze 2 mm per dag groeien! ik heb zelf nog nooit een pregnylspuit gehad, maar ik wil je even veel succes wensen! liefs elfje
Elfje, ik vraag me ook af WAAR ik een spuitje krijg.. ergens in mijn buik? Blehhhh Dit is mijn eerste ronde clomid. Dacht in eerste instantie dat pregnyl voor een later stadium was...
volgens mij wel in je buik.... maar ik kan me vergissen hoor! ik heb op andere forums trouwens vaker gezien, dat er direct pregnyl wordt gegeven naast de clomid. bij mij heeft mijn gyneacoloog daar nooit iets over gezegt. maar bij mij werkt 50mg clomid dan ook goed. succes ermee meid! liefs elfje
Wat helemaal gek is... Ik ben dus gisteren geweest voor een fm en toen was 1 eitje 14 mm. Nu heb ik vandaag echt steken in mijn buik... Heeft dat iets met de eisprong te maken?
je eitje moet ongeveer 20mm zijn als het springt... dus ik denk dat je nog even moet wachten op je eisprong..... liefs elfje
Hey meis, Misschien kan ik wat vragen beantwoorden. Dat je van alles voelt komt waarschijnlijk omdat je heel goed weet wat er momenteel in je lijf gebeurd. Probeer het los te laten, wat je ook voelt, je staat immers onder controle. Je eitje groeit inderdaad ongeveer 2 mm per dag. Kan verschillen inderdaad maar ze rekenen op 2 mm. De pregnyl: in mijn geval injecteer ik die idd in mijn buik. Voor de punctie 10.000 IE daarna 3x 1500 IE Deze doet erg zeer!! Hij brandt behoorlijk. Ik spuit zelf en ik heb de tips om langzaam in te spuiten opgevolgd. Het is dan veel beter te doen. Ik weet niet hoe ze dat doen als ze jou injecteren (ik kan het dus zelf, dat scheelt). Na de Pregnyl kan je een blauwe of beurs voelende plek overhouden, dit is "normaal" . Ik heb echt wel een paar dagen last van mijn buik, voelt als een blauwe plek (is de tweede keer ook blauw geweest) maar ook dit hoeft niet.... Lastig he, al die mogelijkheden. Probeer het een beetje van je af te zetten ondanks dat het moeilijk is. Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel! Je mag me uiteraard altijd pb'en! Succes meid! Liefs Elmo
Meiden hartelijk dank voor jullie reacties, ik kom net terug uit het ziekenhuis. 1 eitjes was al 18.3 en doordat ik een pregnylspuitje heb gehad (op de billen auw!) zal de eisprong morgenavond zijn.... De gyne vertelde dat de kans op een bevruchting maar 25% is.... dat valt ff tegen zeg!! Had minimaal 50% verwacht....maargoed, we gaan natuurlijk ons best doen. Denk dat ik maar morgenmiddag ga klussen zodat er alvast wat "klaarligt" en dan morgenavond maar weer En dan afwachten...... Elmo, mijn mannetjes was mee en toen ik geprikt werd draaide hij zich om hahahahaha Die mannen kunnen ook niets hebben he!