Ja sorry maar ik dacht ik gooi er maar weer een nieuw onderwerp tegen aan....Kon er nl nergens iets over vinden.... Wie van jullie heeft wel eens een laparoscopie gehad met tuba testen? Ik ben nl volgende week maandag al aan de beurt.Ga helemaal onder narcose en het duurt ongeveer 45-60min. Ze gaan dan dus kijken of mijn eileiders open zijn etc...(zie mijn verhaal bij 'zenuwachtig') Maar nou ben ik benieuwd of jullie 'ervaring' hebben, of je na de operatie veel pijn hebt en hoe lang het duurt enzo....???? Groetjes Dee
ga naar www.google.nl tik laparoscopie en je krijgt een mega aanval over laparoscopie.. iedereen ervaart zo'n behandeling weer anders, maar ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat het totaal geen zeer deed bij mij.... succes meid
Selaam ik heb dus een Laparoscopie gehad, vorig jaar in mei. Nou ik doe het neit voor de 2e keer hoor. Ik werd na de narcose wakker en ik was missleijk, en ik ahd het koud. Ik wilde wat soep eten maar die kwam er gelijk weer uit. En mijn buik was op gezwollen van het gas die ze in mijn buik hadden gespoten. Ik heb 2 weken niet gewerkt tot ik weer me zelf wat. Echt pretje meid. Ik mocht ook niet 3 dagen douchen van wege de hechtingen, en ik vond me zelf zo vies.
Hoi Dee, Ik heb 2x een laparscopie gehad en ik heb niet super pijnlijk ervaringen. Buik was blauw en had last van mijn schouders en middenrif, door het gas welke ze inspuiten tijdens de laparascopie. Moest 1 nachtje blijven en heb het een weekje rustig aan gedaan. Het is wel zo dat iedereen het anders ervaart, hopen dat jij het ook positief ervaart. Liefs, Elvira