Hallo allemaal, Ik heb 2 kindjes, 1 van 2 jaar en 1 van 6 maanden. De jongste krijgt nog steeds borstvoeding en ik slik de pil (vergeet 'm nooit). Toch heb ik sinds 3 weken een raar gevoel. Heb steken onderin mijn buik, zeurderige pijn af en toe, ben af en toe misselijk. Nou vraag ik mij af of ik zwanger ben. Natuurlijk weet ik al wat iedereen gaat antwoorden : doe een test. Maar ik vind het zo vreemd, kan het mij bijna niet voorstellen. Ik weet eigenlijk ook niet of ik een derde wil, dus misschien dat ik het daarom uitstel. Misschien moet ik wel gewoon ongi worden, maar dan laat het wel erg lang op zich wachten. Ik heb ook nooit menstruatieklachten gehad. Ik wil dit gewoon even aan iemand kwijt....dus vandaar dat ik het hier schrijf en misschien wel reacties krijg. Misschien heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt of wel eens iets over gehoord.
heej! ik heb er geen ervaring mee maar van vriendinnen heb ik wel begrepen dat als je borstvoeding geeft je mega vruchtbaar bent...maar je slikt de pil dus dat zou niks moeten uitmaken. Lastig hoor,zeker omdat je aangeeft dat je niet weet of je wel een 3e kindje wil. Ben je al overtijd of wanneer zou je ongesteld moeten worden? Tsja..hier komt hetgeen wat je niet wilt horen....het enige wat duidelijkheid kan geven is inderdaad een test doen. succes!
Ik ben na de bevalling niet meer ongesteld geweest dus ik kan niks zeggen over overtijd zijn. Toen ik bij mijn dochter stopte met borstvoeding geven werd ik vrij snel ongesteld. Ik denk dat ik morgen maar voor de zekerheid een testje ga halen. Ik weet niet of ik een derde wil, maar als ik zwanger zou zijn dan is het meer dan welkom hoor. Je bent inderdaad heel erg vruchtbaar tijdens het geven van borstvoeding. Ik heb een pil speciaal voor als je borstvoeding geeft, die is heel licht.
huh.. ik dacht dus altijd dat je verminderd vruchtbaar was als je borstvoeding gaf.. Je wordt vaak ook niet ongest. want je hebt geen ei.. Pest is dus dat je niet weet wanneer je wel een ei hebt als hij toch besluit et springen. en daarom is het niet betrouwbaar als anti-conceptie. maar goed.. dat is enorm offtopic.. Het enige wat ik je kan zeggen is wat je niet wilt horen Doe een test meis! Dan maak je een einde aan de onzekerheid..