Zwanger worden en slaap/nacht diensen werken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zip83, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden...

IK werk zelf in de zorg en moet regelmatig slaapdiensten draaien. Dat betekend dus dat ik niet naast mijn mannetje kan liggen. Nu zijn wij in onze eerste ronde... We hebben ons suf geklust en ik dacht dat we nu wel genoeg gedaan hadden... Maar uitgerekend nu krijg ik mijn slijm pas en heb ik slaapdienst. Er kan vandaag dus niet geklust worden maar volgens mijn lichaam zou dit wel het juiste moment zijn...

Hmmmm GRRRR... :x Hoe doen andere dit eigenlijk? Hebben jullie hier ook ervaring mee?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Van mijn dochter ben ik zwanger geworden in de nachtdienst. Even van tevoren geklust haha. En raak! En je eitje gaat ongeveer 24 uur mee, dus anders klussen zodra je dienst er op zit, en er tijd is.

3. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Melisa...

Dat zou natuurlijk kunnen als mijn vriend niet op die tijden aan het werk ik.. Ik merkte vanmorgen dat ik nu last vn slijm kreeg... Hij moest vanmorgen gewoon gaan werken en hij is morgen ook nog aan het werk als ik thuis kom... Dus helaas zit daar veel meer dan 24 uur tussen... :( Ik hoop stiekem dat het klussen van de laatste dagen toch is aangeslagen... Nu maar gewoon afwachten tot de 22 ste...

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Lastig he? Maar ik hoop voor je dat het klussen resultaat heeft.

(wij hebben ruim voor de eisprong geklust, en zie bij ons deze maand)

5. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dan blijf ik er nog maar even het beste van hopen...

6. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Die gedachten heb ik ook gehad. We hadden wel geklust, maar nog te vroeg voor mijn eisprong en daarna zijn we op vakantie gegaan, lang vliegen dus geen kans, maar ondertussen is ons zoontje al bijna 6 maand! dit hadden wij nooit voor mogelijk gehouden en dachten dus echt dat onze kans destijds die maand verkeken was. Er kunnen hele mooie wondertjes gebeuren hoor!

7. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kijk dat schept hoop... Nou wie weet wat het gaat brengen... IK hoop natuurlijk dat het ons een gezond kindje brengt! Ik zou een gat in de lucht springen!

Deel Deze Pagina