Hallo allemaal, Ik heb even een vraag (zal me zo even voorstellen in het daarvoor bestemde topicje ) Ik heb op 4 November mijn mirena eruit laten halen omdat wij graag een tweede kindje willen, op 5 november ben ik ongi geworden en dat heeft ruim 2 weken geduurd! Toen dat is gestopt hebben wij bijna elke dag gemeenschap gehad en anders wel om de andere dag . Nu weet ik dus niet wanneer in ongi had moeten worden, maar ben elke keer behoorlijk misselijk en mijn eten komt elke keer omhoog ook heel veel boeren (dat heb ik dus normaal echt niet!) heb vandaag bij de apotheek een zwangerschapstest gekocht (eigen merk) en het moest eigelijk 10 seconden in de urine straal zitten maar omdat mijn mannetje nog even thuis was wilde ik het snel doen voordat hij wegging, dat resulteerde dus dat ik niet genoeg urine had en het er dus maar hooguit 2 minuutje in heb kunnen houden, de test werd heel langzaam roze, pas na 2 minuutjes ofzo.. (het controle venster en het andere venster (egaal bedoel ik dan)) en daarna verscheen er pas na 4 a 5 minuten één streepje (dus van niet zwanger) tijdje later keek ik en zag ik echt een heel heel heel licht 2de streepje maar dus zeker niet duidelijk! (soms denk ik ook dat je ziet wat je wilt zien namelijk ) Heb vanmorgen de huisarts gebeld om te vragen of ik ook misselijk kan zijn van de mirena (die er dan dus nu uit is)? Dit kon de assistent mij niet vertellen en ze zei tegen mij: het klinkt alsof je wel zwanger bent maar test over een week nog eens................... Weet iemand hier dit? (dus over het misselijk zin na de mirena) En mijn tweede vraagje gaat over de test, wat zouden jullie doen? Hoop dat iemand hier reageerd en misschien wel iets kan vertellen over zwanger worden na de mirena?
Kruidvat testje halen en opnieuw doen denk ik. Vanavond of morgen ochtend dan heb je even tijd om te sparen. Succes
Ik ben helemaal niet misselijk geworden na de mirena, ik was wel meteen zwanger! Ik zou morgenochtend nog eens een testje doen...
Hoi Carolien, Ik herken jou symthomen zo.. Heb namelijk op 3 november van Mirena laten verwijderen. Heb daarna alleen wat last gehad van oud/bruin bloedverlies. Ben ook super misselijk, totaal geen honger, heb last van opboeren en vanmorgen zelfs voor het eerst overgegeven.. Maar kan me bijna niet voorstellen dat het al in 1x raak zou zijn. Jij wel?
Bedankt voor de antwoorden, ik heb vanmorgen via internet 3 testen besteld en die schijnen morgen in huis te zijn dus denk dat het morgenavond testen word!
Hoi Jose, Dus jij bent ook elke keer zo misselijk, at net wat joghurt en hup weer misselijk en ook weer boeren, pff ben wel vreselijk moe 's avonds. Ik weet nog wel toen ik mijn mirena eruit heb laten halen dat ik een dag later bloedverlies had maar niet super veel, pas een paar dagen denk een dag of 5 later kreeg ik het idee ik ben echt ongesteld! Misschien heb ik dus wel te vroeg getest, wanneer ga jij testen? Of heb je al getest? Weet nog wel met mijn vorige zwangerschappen dat ik elke keer zo zwanger was maar nu twijfel ik heel erg! Ben benieuwd jose!
Ik vind het wel spannend hoor, had me voor genomen om voorlopig geen testen te doen omdat ik voor ons eerste kindje een tweetal miskramen had gehad maar ik ben zo nieuwsgierigggggg haha. Maar goed is het niet zo dan volgende keer beter en dan heb ik nog ff de tijd om een paar kilootjes af te vallen! Is ook handig!hahaha
Hoi Carolien, Nee heb nog niet getest, want hield me eigen iedere keer voor dat het miss zou komen, omdat ik mijn mirena had laten verwijderen. Ik lees hier overal op de site ook over ontpillen. Bestaat zoiets ook voor mirena? Ik heb ook al 2 prachtige meisjes van 4 en 5, dus weet echt wel hoe het voelt om zwanger te zijn, maar toch zijn er twijfels gek he?
Ik snap het gevoel! Ik weet ook hoe het is om zwanger te zijn maar twijfel idd ook! haha. Moet me er ook niet te druk om maken maar ja als je nieuwsgierig bent is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Toen ik de mirena eruit liet halen heb ik gelijk aan de huisarts gevraag hoe dat zit, hij zei dat het allemaa gelijk weer werkte en dat dit anders is als de pil. Maar ja meer info gaf hij er ook niet over! We moeten dus gewoon afwachten
Ik heb in september mijn mirena laten verwijderen en was die eerste maand ook misselijk of het met de mirena te maken had weet ik niet, wat ik wel weet is dat de eerste cyclus na mijn mirena 6 dagen langer was dan voor mijn mirena. Ik heb ook 2x getest 1x op mijn oorspronkelijke NOD en toen 6 dagen later nog eens, na die 2de test kwam de ongi door. Ik hoop voor jullie dat het de eerste keer raak is. Wat betreft het 'ontpillen' van de mirena, daar is niet veel over bekend, je kunt gelijk weer zwanger raken, maar het kan ook dat je lichaam tijd nodig heeft om zich te herstellen (je baarmoeder moet zich dan weer herstellen en het baarmoederslijmvlies moet weer de goede dikte worden, hier hebben de hormonen van de mirena invloed op). Net zoiets dat de ene vrouw helemaal geen bloed meer verliest met een mirena en de andere wel. Heel vaag allemaal. Wat ik tot op heden heb gemerkt is dat het gemiddelde zwangerschap na mirena op 3 maanden ligt. De 1 is gelijk zwanger de ander na 3 mnd weer een ander na 6 mnd, heel veel onzekerheid iig. Succes met zwanger raken en hopelijk is het snel raak. @carolien82: gewoon nog een test doen morgen Op naar een roze kerst dames!!
Voor Ruben had ik ook een Mirena en ik ben na het verwijderen daarvan gelijk zwnager geraakt. 30 mei ging ie eruit en 27 juni was ik zwanger. Nu is hij afegelopen 11 augustus verwijderd, ik werd na 2 dagen gelijk ongi maar dit duurde bij mij juist maar 2 dagen. Toen pas weer na 43 dagen ongi geworden. De misselijkheid en zo herken ik niet. JA wel van toen ik zwanger was Dus er zit niks anders op dan geduld hebben tot de volgende test Hopelijk ben je gewoon zwanger!
Vanmorgen getest maar kreeg toch echt een negatvie uitslag. wel heb ik al vanaf gisteren soort zeurende pijn aan de rechterkant van mijn onderbuik. Dus dat kan 2 dingen betekenen (denk ik zo ), Of ik heb een eisprong offffffffff ik moet ongesteld worden........ Eventueel zou natuurlijk ook nog kunnen dat ik wel zwanger ben maar de test wees anders uit dus daar ga ik niet meer van uit! Dus het zijn eigenlijk 3 opties Ik wacht het gewoon nog even af! Bedankt allemaal voor jullie reactie en verhalen, heb daar echt iets aan!
Weet niet of iemand het wil weten maar er is hier nog steeds geen duiveltje....... pff wat een gedoe zeg! Als er zondag nog steeds niks is ga ik nog een keer testen en anders maandag naar de huisarts. Jose en jij? Weet jij al iets?
hoi Carolien, Zit echt in precies hetzelfde schuitje als jou.. Heb al 2 testen gedaan allebei negatief, maar ook nog steeds geen duivel! En blijf nog steeds dezelfde sympthomen houden. Ze worden zelfs alleen maar heviger! Bij jou ook? Kijk dit weekend ook nog even aan en anders bel ik maandag de HA ook.
Ik blijf ook misselijk, maar wel wat minder als vorige week. Baal wel want hoe sneller het duiveltje er is hoe sneller we weer verder kunnen, maar ja we moeten gewoon afwachten! Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen!Succes
Hoi Dames, Hier nog één! Ik heb op 6 november jl. mijn mirena eruit laten halen en op 8 november werd ik ongesteld. Dit ben ik 8 dagen geweest, gewoon zoals het voor mijn mirena was. Nu heb ik inmiddels drie testen gedaan en allemaal negatief. Ik heb ook wel wat symptomen, voornamelijk misselijkheid, maar ik heb soms ook het idee dat het tussen mijn oren zit................
hoi mcellie, denk ook wel dat als je de mirena er eenmaal uit laat halen dat je zo graag zwanger wilt worden dat het soms ook idd tussen je oren kan zitten. Ik ben nu al 14 dagen overtijd en 4 testen verder en nog steeds niks, heb morgen om half 10 een afspraak bij de huisarts, ben benieuwd! Hoop dat het voor jouw ook niet tussen je oren zit en dat je zwanger bent! Successssssssssssssss
Ben vandaag bij de huisarts geweest en moest door naar de poli om bloed te laten prikken, want ze zei tegen mij dat ze in het bloed toch sneller kunnen zien of je zwanger bent. Vrijdag of maandag krijg ik de uitslag. Ben benieuwddddddddddddddddddddddd Word steeds misselijker en misselijker maar nog steeds geen menstruatie. Ze zei wel tegen mij dat als ik niet zwanger was dat ik gewoon moest afwachten tot mijn menstruatie op gang komt! Afwachten dus.