eisprong voelen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tweede poppie, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscillaq

priscillaq Niet meer actief

hoi

in welke ronde zit je nu ?
    ben je allang gestopt met de pil of iets anders ?
    je kan ook ovulatie testen doen om te weten wanneer je ei komt
    succes
    :)

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja ben helemaal gebroken! Maar ja ik probeer dan meestal nog een middagdutje te doen als zij ook slaapt al is het maar een half uurtje even opladen.

3. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja soms slaap ik ook even als zij slaapt,,, maar ik trok het even niet meer nu zeggen mense om me heen wat slaapt ze bij jou????

JA ZE SLAAPT BIJ MIJ JA!! haha meestal mensen zonder kinderen en ze zeggen al gauw laat maar huilen, maar dan breekt mijn hart in 3 stukken!! dus ze slaapt lekker bij mama,,

hoe werken die ovulatie testen??

liefs

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    makkelijker gezegd dan gedaan laat maar huilen op een gegeven moment ben je aan het einde van je latijn. gewoon langzaam aan weer afbouwen dat komt het helemaal goed toch :)! En later laten kletsen ;)

5. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja inderdaad of je wil datik in een weerwolf vrander!!

ga rustig aan wweeer in bed leggen!!

hoe jong ben je eigenlijk en is je vriend nl??

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik ben bijna 23 aan het einde van dit jaar! En me vriend wordt volgende maand 22. Nou ja vriend man haha we zijn getrouwd :D

7. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben net 23 geworden! en de kleine word 31 dec 1

en mijn vriend is 25!! maar soms lijkt hetalsof ie 15 is maar ja mannnen blijven mannen haha

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    je kan in het begin even ovulatie testje proberen voor 3 maanden vanaf de dag dat je ongi over is tot je ovulatie, zo krijg je een overzicht op welke dag hij meestal langs komt en dan kanhet de volgende keer uit rekenen.

ik heb een cyclus tussen de 25 a 28 dagen en ik zit altijd op dag 12 of 14 met de eisprong. na een aantal maanden leer je vanzelf je lichaam kennen.

ovulatie die eraan komt kan als zeurend gevoel aanvoelen en of zachte of harde steken aan een van de kanten van de buik aanvoelen ( dan springt hij ) bij de een duurt het een paar uur en de andere heeft er 1 a 3 daagjes last van ( na pijntjes )

xxjjes en succes

9. priscillaq

priscillaq Niet meer actief

hoi
    ja hoe de ovulatie test precies werk weet ik niet heb er noch geen ervaring mee je kan wel een op de site kijken van bijvoorbeeld mate care daar zal het wel allemaal opstaan:D
    als het deze maand niet is gelukt bij ons dan ga ik volgende maand ook ovulatie testen proberen
    groetjes pris

10. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus je doet j plasje erop en dan geeft ie aan of je positief of negatief bent maar als je er dus elke keer naast zit wrd het een dure grap toch????

11. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    mk??? bolly wat erg voorr je!!!
    was je al ver???

liefs

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

niet ver,,,5 weken ,was niet anders :( , je gaat er al van houden hoe kort ook. maar denk dat het niet goed was, dus dan is het beter zo.

en die ovu testjes mmm even de site zoeken,, mmm even wachten ;)

Ovulatietesten en zwangerschapstesten. Bij Sensitest vanaf 49 cent

daar kan je ze goedkoop in groot verpakking kopen. ik heb het ook gedaan voor 2 maandjes om inzicht te krijgen hoe mijn cyclus verliep. was erg handig maar nu niet meer,, tel het gewoon uit en we zien wel.

oo en ja je plas gewoon er over of even in een schoon glaasje ( ihihi ) en doopt het erin en even wachten en je ziet vrijwel meteen resultaat,, gewon goed even de beschrijving lezen :D

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ene die van mij is 29 ( jonger dan mij ihiihih :D ) en die kan zich ook nog als een grote baby gedragen hahahah,, dus ik denk dat sommige mannen gewoon zo zijn,, ach ja daar hebben we behang voor en dikke lijm,, gewoon achter het behang plakken maar :p

xx

14. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    hoi hoi
    ik snap er niks van meiden!!
    normaal voel ik altijd mijn ei, maar nu helemaal niks heb alleen een beetje zeker borsten ik snap het niet zou namelijk vnadaag mijn ei hebben en heb meestal al een dag ervoor wat pijn in me lies kent iemand dit??

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

je kan wel eens overslaan, komt wel eens voor of je voelt deze maand gewoon wat minder, hoop dat het straks raakkkk is

16. Daiske

Daiske Niet meer actief

hoi, allemaal! ik heb een vraagje! ik denk voor de eerste keer in m'n leven mijn ei te voelen, maar ben het niet zeker? kan daar misselijkheid bij te pas komen? ben al de hele dag misselijk!!!!!! niet normaal!!! steeds in vlagen op en af.. en raar gevoel met steekjes in mijn buik.

xxx

17. Alita

Alita Niet meer actief

yep dat kan.......vanavond weet je wat je te doen staat hihi

18. Daiske

Daiske Niet meer actief

Dus het zou echt mijn ei kunnen zijn? Heb gisterenavond geklust en deze avond nog eens! hopelijk is het raak he! :)

19. Alita

Alita Niet meer actief

zou kunnen...ik zie ook niet wat er in je lichaam gebeurt maar ik zou gewoon om de dag vrijen zit je altijd goed!!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

spannend he ik heb sinds gister krampen die ik normaal nooit heb, dacht een eisprong te hebben maar dan weet ik niet wat deze krampen zijn, ik voel mijn eisprong namelijk altijd..wij vrijen gewoon om de dag dus zal wel ergens raak zijn hihi...kunnen we samen op het wachtbankje!!!

Over 14 dagen zullen we het weten!!

Deel Deze Pagina